Lapinett: Oh, jag älskar att skruva ihop möbler. Jag och maken slåss om det hemma... (nästan). Ut i regnet är mindre kul, dock.
_koko_: Förstår fullständigt att det finns olika bra timing att ge sig in i en tråd. Det verkar finnas många som kämpar för att bli med barn här, hoppas verkligen att ni lyckas. Jag kan inte ens föreställa mig vilken mardröm det vore att bli mer och mer besviken för varje mens som dyker upp fast man inte vill det...
Än så länge är jag inte där, eftersom vi precis har börjag och allt är bara nytt och kul... Personligen skulle det inte göra mig så mycket om det tog ett litet tag. Inte för att jag vet exakt hur det funkar med graviditet och träning, men om jag inte är alltför långt gången så är det en jätterolig tävling i slutet av april, och en ännu roligare i mitten av juni... Så det vore skoj att vara med på dem. Samtidigt som jag vet att dessa tävlingar går varje år, och det är lika roligt varenda gång... Och ett tag måste jag missa det, det är nog garanterat roligare att få barn...
nenne: Skengravid blev jag typ direkt... Och jag är det nog nu också. Försöker sitta och tolka signaler, fast jag vet att OM det tog sig så har det där ägget inte ens satt sig fast... Jäkla mamma, som sagt att hon känt vid alla sina graviditeter direkt när hon är gravid. Även första... Hon lurar in mig i någon slagt falsk tro att man verkligen kan känna det... Ni som är/har varit gravida, har ni känt att ni blivit gravida?