• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Lapinette

Kram Cissi!!!

Vilket konstruktivt och långt inlägg i all annat blajjande vi har haft för oss idag. Jag tänkte jobba några timmar och sen vara ledig men jag har inte gjort mycket så jag får nog sitta här ytterligare en timma (och hoppas jag gör något). Maken håller på och sätter ihop vår nya bokhylla .

• Page

Hej, det här är Page.

Namn:Adriana
    Skostorlek:36
    Varför läser ni här:Svårt att låta bli!
    Vad ska ni göra i helgen:Snyta mig, och bli bästa vän med handspriten
    Tips: Bisolvon, vitaminer, akup., tandborstsex!

• nennesjuttioåtta

Cicci
    hahahaha å nej har jag sabbat allt nu? Jag får skicka dig en fin bild (kanske inte den där han endast är iklädd ett cyklop och snorkel, eller jo förresten, PAHAHAHAH!).

• Ore
    Lapinette skrev 2008-10-31 13:47:44 följande:
    Det är ju uppenbart att vi har smygläsare här inne. Varför skulle annars flera börja klicka på våra sidor när vi diskuterar detta. Ge er till känna!!!Namn:Skostorlek:Varför läser ni här:Vad ska ni göra i helgen:Har ni något bra tips på hur man blir gravid:En frågelista till smygläsare på tråden "Ännu en tur med barnkarusellen".
    Känner mig träffad som en som smyger litet här...

Namn: Räcker det med Ore?
    Skostorlek: 36-37 beroende på skotillverkare. 35 om det är skor med stålhätta (och när det inte finns säger mina kollegor att det är för att barnarbete är förbjudet i Sverige)
    Läser här för att: Jag gillade titeln, är precis på väg in i barnkarusellen hoppas jag...
    Gör i helgen: Tränar, tvättar/städar, drar ner till Götet på födelsedagsfirande, hem igen, ska nog stå och olja brädor till vårt hus, och när det passar så ska jag få in litet "bebistillverkning"
    Bra tips på hur man blir gravid: Ingen aning, men om någon annan har tips så tar jag gärna emot dem. Nu är det bara en månad sedan p-ringen inte åkte in, så jag har inte försökt så länge. Fick mens efter tre veckor, har ÄL nu (tror jag) så vi försöker mest så gott vi kan, så får vi se vad som händer.
  • Ore

Kan också tillägga att jag är förskräcklig med att blanda jag och vi. Det är alltså vi som försöker få barn, tillsammans. Men eftersom det är jag som skriver här, så brukar jag föredra att inte använda mig av ordet vi...

• FruCicci

Nenne,
    om jag försöker riktigt ordentligt kommer jag ihåg en varelse i gräaset i humlan läsandes expressen....
    Kan ju måla dit cyklop och snorkel på den sinnesbilden och klä avhonom lite, så tror jag Loket är som bortblåst.
    hihihihi
    skämtåsido...

• nennesjuttioåtta

Ett annat nyår hade vi (varför är det alltid jag som ordnar fest!?!??!) också maskerad men med James Bond tema. Så jäkla lyckat. Maken m fl kom i smoking (det du, Cicci), en var Dr Q, Ps kusin var flickan i Goldfinger (han heter Magnus..)och det var skitbra tema på ett nyår för då kunde folk komma i fina blåsan eller vara utklädda.
    Inbjudningskortet hade jag tagit en filmaffisch (fast i A5) och bytt ut ansiktena på bondbrudarna till mig och min kompis E som hjälpte mig ordna. Hahhaha, det var ingen som märkte det fastän det var rätt taffligt gjort. Pierce Brisnan hade t o m kulhål mellan ögonen, hahahha!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen