God morgon,
Kul att se så mycket av Tinga *vinkar*...
Här är allt bra! MEN jag letar som fan efter den jä-la BÖJJEN, var är den?? Dag 14/15 idag och inte är den på stickan i allafall.
Har ju så klart pappersmuffat och vågar påstå att det finns lite tendens till snigelslem, min absolut ingen aladåb. Hmmm, ja ja, jag kanske inte kläcker några ägg denna månaden då, eller så är det fortfarande uppfuckat så att säga sedan sist.
Då fick jag ju ÄL och sen mens 6 dagar senare....
Härligt att du ska ut och resa Start September, Malta, jag har aldrig varit där men funderat på att åka många gånger. Airtours har weekend resor, som känns som en bra idé när man ser dem annonsera om dem iaf. Hoppas ni får det riktigt skönt med snorkling och sol.
Vad roligt att du blev uppringd ag det jobbet Piggis, det var ju verkligen rart av henne att tänka på dig! Sådant blir man skitglad av.
Såg förrästen att ni diskuterat gråa hår och kaffe Jag gillar inte mina gråa hår, men de finns där, jag är relativt blond så de smälter in i resten av håret - så jag rycker dem inte så ofta... (men måste tillägga att jag har ändrat hårfärg ordentligt, blivit mörkare, efter graviditet och amning).
Sen älskar jag kaffe. Och glass som smakar kaffe MMMMMM ÅÅÅ en Latte, wow
Jag har redan druckit 2 muggar kaffe nu på morgonen
Ver ni vad, i onsdags hade jag Frullan, kokosen och snartis, kräftskiva
Perfekt att börja dricka vid 14 tiden, sen var det ju bara att gå o lägga sig och så var man pigg o fräsch dagen efter. Barnen är jämna i ålder nu o leker bra ihop, fast Conny fick sig ett par tuffa tag emellanåt...
Telis, ha det så himla skönt på din resa nu! Njut!
Lappis, min moster som jag hälsade på i vasastan i måndags berättade om att hon går på akupunktur i vasastan och hur bra det är för henne och hennes kropp Nu tycker jag alla går på akupunktur helt plötslig och ska prova själv efter nästa mens
Mugglan, hoppas du hade det bra i skärgården och fick njuta av Moa i dag på morgonen, då du kanske blev sen hem.
BS, har ni pratat med dagispersonalen förrästen? Jag undrar så vad de har för svar på era uppmaningar/frågor ag hur de har behandlat Iris. Jag har ju jobbat på dagis (barn 1-5 år) tidigare, när jag var mellan jobb, så jag blir tokig när de slappa kärringarna låter barnen vara ensamma, jag såg så mycket skit o intriger - så jag inte vill ha min son på dagis ens, men man ska jag ju inte dra alla över en kamm.
Men som du själv säger är det minus att Iris är så stor, jag tror många tar henne för en 2-3 åring och därmed glömmer bort att hon är en liten tjej inombords.
Har en jobbkompis som har en stor tjej som är som Iris, de har haft samma problem sen hon var 3 månader, då vägde flickan över 9 kg och alla trodde att det var en 6-7 månaders... Jobbigt...
men det kommer bli bra ska du se!
Nu ska jag surfa vidare på ÄL temat, jag undrar så var min böjj är. Testade inte i måndags på dag 10-11, men det känns lite väl tidigt + att jag inte kände någonting alls då...
*Intresseföreningen antecknar*
AM, vilken dag är du på idag????????? Jag tycker det är sååå spännande Du är bergis på smällen.
Nenne, inseminering nu. När då? Nästa omgång då eller, för vi har ju BIM samtidigt? Så du måste ju kläckt dina ägg nu idagarna, eller är det nu idagarna som du ska insemineras??? Jag har inte läst ikapp så noga...
Stor kram till dig din toka iaf! KRAM