• FruCicci

Ännu en tur med barnkarusellen

Tjingeling,
    var på mamma mia idag för att försöka få en avbokad tid, gick inte. Ska till gyn på måndag nästa vecka, om jag inte fått stegring innan dess och kanske ringer de från mammamia i morgon om de fått en avbokad tid då.
    Skumt är det iaf, men det är bara att köra på antar jag... skavsår mellan benen var det länge sedan man hade.

Jag är med på den där lunchen med burken i mitten! Jag lämnar gärna bort sonen så det blir riktigt fokus.
    Ska vi boka in den denna eller nästa vecka? Förslag??!

AM, jag måste fråga, hur fasen gjorde ni? Pökade ni på varannan dag eller hur var det? Vet att du har nämnt det innan, men jag kommer inte ihåg. Visste du när du hade ÄL?

BS, skönt att Iris mår bättre.

Lappis, välkommen hem från Frankrike.
    Håller tummarna för dig! Stenhårt!

Själv har jag ätit Bisolvon i 3 veckor nu, till ingen nytta alls, för jag fick ju aldrig ÄL. Suck!
    Borago vågar jag inte mig på, det har jag hemma fortfarande o sista använde jag det i rumpan på Junior
    Men Rosenrot får det bli nästa omgång... och kanske lite Bisolvon till, för Victor blev till med detta.

Nu måste jag nog hoppa på maken igen snart, ska bara ladda lite, phuuuuuuuuuuuu....

hej Kokosen, har Conny eget rum nu?
    Mår ni bra nu? Förkylningen som bortblåst eller?

kram kram till er alla

• FruCicci

Vinkar lite snabbt

JAG HAR FÅTT BÖJJ

Så gött!

Dag 19, så det var spännande väntan kan man säga!

Am, så du fick en avbokad tid - grattis, jag önskar jag kunde fått den Ska dit i morgon med för att stämpla högkostnadskortet

• FruCicci

junilejon, vad fint det ser ut!
    grattis

• FruCicci

Hej hej.........

Snabbt inlägg.... o ego....

Victor har blivit jätte dålig, i natt var vi 3 timmar på Astrid Lindgrens barnsjukhus (akuten) eftersom han inte kunde andas, vilket var Falsk Krupp, usch vad otäckt!
    Han fick inhallera med en sådan där tub för munnen (adrenalin) o fick även kortison. Inte kul osm förälder.
    Han är bättre idag men låter förskräckligt.

Ja hörrni - jag misstänker många nya plus framöver (inga namn)...

Jag har inte haft så här mycket sex på år och dar. Om jag nu inte blir gravid är det konstigt. Men som sagt, det är ju myckt som ska stämma, inte bara tidpunkten.
    Är iallafall full av simmare, efter att ha sexat loss måndag tisdag och onsdag denna veckan, nu orkar jag intr mer.... så nu lägger jag ner....
    Nu är det jakten på symptom istället?
    När kommer de, antaglien nästa vecka... men jag har ju inte några symptom när jag är gravid, så vi får se hur det blir med det...

Härligt med VUL AM

I dag såg jag Moppy, det var länge sedan hon var inne här.

Frullan! Fniss

Nej nu måste jag ta hand om Victor, hade just tänkt börja kommentera lite, men det får bli senare...

kramar

• FruCicci

hej svejs,

victor mår bättre, men hostar så man tror att lgh ska falla ihop... läskigt med krupp...

inte nog med detta.... inte fick vi sova i går natt heller, för då ringer polisen halv 4 och berättar att vi har haft inbrott i bilen. HELT SANSLÖST. Ännu en sömnlös natt och polisrapporter, länskriminalen och bärgningsbil... de hade borrat in sig i baksätet, där victor har sin bilbarnstol... och jag frågade maken om hans stol - hur har det gått med bilbarnstolen älskling... han blev inte glad, han sket i den för 2 500 spänn när bilen kostar över en mille... ha ha ha sååååå typiskt mig att bry mig om barnstolen ist för bilen.
    Det är tydligen ligor som själ för att frakta vidare utomlands, riktiga proffs.

Om jag hade ÄL i tisdags så borde jag ju ha BIM i början av oktober, runt den 1 oktober tror jag...

September, måste bara kommentera dig. Jag har ju rest över hela världen med Victor - SJÄLV, utan några problem.
    När han var 6 1/2 månad nästan 7 månader, så stack jag till Val Thorans i Franska alperna för att åka skidor. Bodde på lgh hotell då kan man säga, men det var iaf inga problem. Varje café restaurang har ju micro eller hett vatten!
    Jag åkte skidor på eftermiddagarna mellan 13-17, så han fick lunch av mig, som jag gav honom på ngn restaurang, sen lämnade jag honom till olika svenska tjejer och någon dansk med, som var skibaums på orten, så de hade honom på eftermiddagen. Han sov mest då och sen gav de honom lite mellanmål.
    De har ju burkmat i butikerna på alporterna och även blöjor, så det var absolut inga problem.
    Jag hade med honom på kvällarna på restaurangerna med, gav honom gröt där och sen somnade han i sin vagn.

8 1/2 månad gammal var han när han o jag drog till Dubai, samma sak där, fast jag lämnade inte honom till någon. Jag hyrde en bil och tog med mig babyskyddet från Sverige...

I kroatien i somras var han 12 månader, då hade vi vattenkokare med oss och tallrik, så det gick enkelt där med, alla länder har ju barn, så allt finns i stort sätt!
    Tips är ju sack'nseat...

Kul med IVF lista och BIM lista....

Nu ska jag ha lunchdate om 30 minuter o jag har inte ens duschat så jag får komma in o fortsätta lite senare!

KRAM

• FruCicci

Hej gott folk!

Jag har fått en ny dator, o den är så liten så liten, så jag kan inte skriva på den, sitter medpekfingrarna...

Vill bara säga grattis Nenne, vad kul med huset... och inte att förglömma, dag 33.... wiiiieeeeeeeeeeee, håller tummarna....

Här har vi precis tillfrisknat, Victor var hos doktorn igen, han kanske blir/är ett krupp barn, men jag hoppas fortfarande att det var en engångsföretelse....

Jag har inga symptom alls, känner efter så det knakar, men icke. Fast det brukar å andra sidan vara lovande, för jag hade inte det sist heller.... Tanten borde komma om jag utgår från ÄL dagen på måndag/tisdag nästa vecka.
    Inga spår vid pappersmuffande, mer än att jag fick en aladåb i veckan, ca en veckla efter ÄL.... analysen av det blev inget vidare....

Om mensen kommer till mig så är jag spekualnt på bidrottninggelen, för Nenne är ju gravid, så jag "tjingar" den redan nu

I dag ska vi till Borren på kalas Tänk vad fort det första året går!
    Victor är 15 månader nu och på måndag ska vi på inskolningssamtal, för han ska börja förskolan!!!!!!!!!!!
    Men jag ska intebörja jobba, så det blir härliga morgonpromenader utan barnvagn o annat som är trevligt Tänkte bara ha honom dagar i veckan ett par timmar om dagen...

Känns som det kommer bli en mycktt spännande höst i tråden,många plussitivs saker på gång...

Nu väntar la dusche.

puss

(tognog 29 minter att skriva detta lilla, suck o hoppas jag vänjer mig vid minitangentb ord snasrt).

• FruCicci

jag är inte bakis eller skakis, fasen vad knepigt det var att skriva, det känns som varannanbokstav hoppar eller klistras ihop med fel ord... ja ja hoppas ni fattar vad ni läser...och dert skulle stå att Junior4 ska gå 3 dagar per vecka på dagis...
    skit samma

• FruCicci

Stort grattis ZOZO, underbara nyheter. Hon föddes xakt 15 mmånader erfter Victor

Lappis, jag ska nog se om jag kan göra sådär med ett större tagentbord, datorn är ju löjligt liten...
    Hoppas verkligen inte du ska börja röka.
    Men om jag tittar på hur jag blev i gravid i maj, så var det mellan mens o ÄL ca 10 flaskor vin o 5 paket cigg o en begravning och lite annat stress... så man vet ju aldrig
    skämt å sido.... härligt med skidåkning.

Vi drar till Dubai över nyår
    Otippat

NENNE, mina tummar ör blåa

Nu måste jag laga middag... skulle nog behöva ha tillgång till bt receptboken, för det blir tråkigt kyckloingfilé och avocado till förrätt.... ja ja... lite 80 tal...

kram

• FruCicci

Har du testat negativt då eller Nenne???
    Framgår inte riktigt...
    Du vet att man kan få mensliknande blödning vid mens, särskillt om man har sexat loss, för slemhinnorna är jätte känsliga!
    Om du har testat och det var minus, så skickar jag bamsekramen allan och sätter på alla kranar under deppmanteln...
    Du är en sådan underbar människa så du förtjänar att få bli gravid nu!
    KRAM

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen