Hej,
Ni är så gulliga allihopa !
Gud vilken snygg fotölj Lappis, I like!
Nu har hela familjen varit ute i ösregnet. Victor iförd gummistövlar och hela rengstället. Han var överlycklig när han fick hoppa i vattenpölarna.
Sen var det öppet i Humlans parklek, alltså inne i huset, så vi gick inte en stund och värmde oss, drack kaffe för 5 kronor och Victor fick rita och leka lite i en annan miljö än den hemma.
Så nu känns det bättre.
Man kastar ur sig dumma saker när man är förbannad, vi är extra duktiga på det, tyvärr... önskar jag hade det annorlunda... ja ja
Vänner, det är 3 månaders kö till familjerrådgivningen... men man kanske kan gå privat, kostar som fan bara, men det är det nog värt...
Telis, tänk att det är så många på visningarna!
Hoppas våra vänner i Sjöstaden fick många besök på sin visning, som de hade för 3e (!) helgen/gången nu... kanske lättare när det är skitväder!
Nu sitter jag o maken med levande ljus och myser lite, Victor sover...
Funderar på hur jag ska säga att jag är gravid i morgon, han verkar inte fatta att jag menar allvar när jag kommenterat det... kanske skicka testet med blomsterbud
ZOZO, vad jobbigt... Alla är vi olika o vill ha det på olika sätt. Jag hade personligen blivit jätte glad om min svärmor hade visat så mycket intresse.
Det första hon klämde ur sig när Victor var 5 dagar, var att hon själv kände sig 10 år äldre och att hon inte gillade småbarn!. Kärring! Jag blev jätte ledsen o besviken.
Nu har jag vant mig, jag tror hon har hållit i Victor 3 gånger sen han föddes. En gång vid 5 dagar, en vid 14 dagar och sen... nääää det kanske inte var mer.... jo en gång vid 8 månader med, när hon hade honom ett par timmar....
Tur min mamma är annorlunda