• FruCicci

Ännu en tur med barnkarusellen

Välkommen em Lappis, o cspännande med nyp i magen och stora bröst, iii.

• FruCicci

En gång inträde på Junibacken som vuxen kostar 110 kronor och ett årskort för vuxen 195 kronor, vad sjukt. Ska köpa årskort!

• FruCicci

lappis, frejjan ska göra FET el ET eller vad det heter i slutet av november.... hon skrev det ett par sidor bak...

• FruCicci

jag är super trött o känner mig lite hängig, men annars är det ok...
    nästäppa o allt som jag hade sist har uppenbarat sig, men det är inget jag lider av. Så helt om faktiskt, och väldigt glad är jag med

• FruCicci

gaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh nu försvann mitt inlägg..... grrrrrrrr

BS, jag kan den 26e!
    OCH när det gäller Junibacken så är det uppbyggt för barn, de har tåg och andra vagnar och färdmedel där inne, så du ska inte behöva vänta med lilla Iris. Jag kan förstå att man inte vill ha in vagnarna en dag som denna iaf, det hade ju varit geggamojja i hela junibacken i så fall o blött... sen blir det väl trångt oh kaos i allmänhet med en massa barnvagnar... ja ja

Ag kön så har man ju ingen aning, men jag tror jag kommer få en liten kille. Mest pga allt sexande, vi var ju som galna... hade vi bara kört en gång o det tagit hade jag trott på en liten tjej som övverlevde länge där inne, men nu var ju jag fullsmetad med spermier i typ 2 veckor . Har på senare år trott att jag ska få 3 killar.
    Spelar ingen roll bara det är friskt!

Fler som kan den 26e oktober, en söndags eftermiddag en liten stund?

27 oktober har jag inskrivning

• FruCicci

Mugglan- jag är i vecka 8 enligt senaste mensen,men jag tror inte jag ska räkna från den, så i vecka 7 i så fall.
    Long way to go

• FruCicci

Jag är verkligen för insemination. Vilken fantastisk möjlighet för kvinnor som inte har hittat rätt och vill ha barn.
    Jag har en fd kollega som inte har haft någon tur med karlar alls och känner åren går, hon ska nu till Danmark och inseminera sig, och även min bästa kompis. Hennes psyjkolog frågade ju henne vad som var viktigast, skaffa barn eller skaffa karl, och hon svarade barn.
    Jag förstår inte varför det är ego med insemination? Skulle jag kunna tänka mig själv, verkligen. Och alla lesbiska par har ju en fin mänsklig möjlighet iom det.
    JA JA, alla tycker vi olika.
    Jag lääääääääääääängtar efter min mage och att föda barn var det mest undebara jag varit med om, det slår allt jag har gjort i hela livet.
    Höra hjärtljud, känna sparkar etc etc, wow.

hoppas du är gravid lappis, skulle inte förvåna mig om det plötsligt tog

Nu har jag träffat Frullan o kokosen med barnen. Kulturhuset var inte direkt vad jag hade förväntat mig vad gäller barnaktivitet, tror inte jag hamnar där igen.
    Junibacken blev det således inte idag, men det får det bli nästa vecka.

kram

• FruCicci

Hej!

Håller inte alls med dig Oms, tycker du är ute och cyklar, men din tro kanske spelar in.
    Om du hade varit 40, ful o tjock och ingen ville ha dig, men din högsta önskan var att få bilda en familj (givetvis med en karl eller en kvinna för all del)... hade inte du inseminerat dig, menar du att din högsta önskan om att få föra dina fantastiska gener vidare skulle vara egoistisk? Jag fattar inte alls hur man kan dömma ut någon pga av ålder. Man ver ju inte vad som har förorsakat att man inte kunnat skaffa barn.
    Tror de allra flest villa skaffa barn med någon, men går inte det, då får man göra det själv. Om du nu tycker barn ska ha en fadersgestalt, så måste du vara emót regnbågsfamiljer med.
    Fadersgestalter får de på annat sätt, och det ser man nog till.
    Man ska tänka positivt på saker, inte titta på alla tragiska fall, för det finns så många lyckliga familjer som inte ser ut som en vanlig Svensson familj...
    Ja ja ja, tycker vi lämnar ämnet, tjatigt värre. Folk tycker olika - det får man

BS, jag tänkte säga att du skulle smörja med inityolen när jag läste igår, men inte hann skriva det... men vad skönt att Iris mår bättre iaf. Stackare, hon har varit en oturs fågel hon...
    De har ett bra fik i Sturegallerian faktiskt, inne i nattklubben. Jag var där med Borren och Frullan nyss och ungarna kunde röra sig ganska fritt på golvet utan att springa iväg.

Frejis, PUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF i sidan, är du galen... nä nu tycker jag att du ska köra på... *vakna*
    Jag stöttar dig i vad du än väljer, men jag tycker verkligen att du ska fundera över det igen...

Lappis, jag läste på FL, kanske man inte ska, men att om tempen inte sjunker jätte mycket så kan man vara gravid iaf. Det var en tjej som berättade att hon blev gravid trots att tempen sjönk. Jag var tvungen att kolla upp detta, för din tant får fan inte komma. Vem ska annars dra vagn med mig i Juni?

Idag har Victor lärt sig gå ner för tappor (innan kunde han bara gå upp) o även klättra upp på kökstolarna. Utveckling delux

Träff söndag den 26 efter lunch, kanske en kaffe vid 13.30?

Nu ska jag sova.

xtra kram till kokosen också

• FruCicci

Mensvärk.... mmmm antingen så är du gravid, för då kan man ha dert med, det hade ju jag. Eller så är det tantfan som är på G, jag hoppas vidare iaf... till hon verkligen uppenbarat sig.
    Har du tempat idag?
    Tapetsera, vadkul! Jag vill göra ngt år vår matsal. Skulle vilja ha en fondvägg med tapet ist för fätg. Alla rum hos oss är vita, sthlmsvitt....
    Jasså BT lade av igår... hmmmm

• FruCicci

Vinkar förbi innan jag ska gå o lägga mig...

Fullan, jag tror du är på smällen, du skulle ju haft mens igår!!!!!!!!!! Det vore konstigt annars, och nu är den sen... ha ha ha, why? Jo för att du är gravid. Förstår dock att du inte vågar ta ut ngt i förskott, men men, jag tror verkligen att det är ngt !

Jasså Liten, en lite födelsedags tjek, Grattis i efterskott.

Hej Vänner, har du blivit sjuk din stackare. Jag känner mig risig som bara den med, lade mig med kläder på under duntäckt o havckade tänder i dag när vi kom hem från promenaden.
    Hoppas du mår bättre snart gumman. Stor kram till Prinsen! Han är såååååå söt!

Jag försöker få till att Victor ska sova en gång per dag o det efter lunch, men det går inte så bra. I dag somnade han mitt i lunchen, han är så van att sova 10.30 o sen fram till lunch... men det blir nog ok när han börjar förskolan.

I går när jag var på stan mötte jag en kollega, som berättade att jag var saknad. Känns pytte lite bättre att börja jobba igen om 5 veckor efter att ha hört det...

Vänner igen, vilken intresseant site. Förstår att du fastnar.
    VI ska renovera hela lägenheten nästa sommar, denna gången EFTER barnet är fött och inte sätta igång innan.
    Sen kanske vi måste hitta ngt större till sommaren efter det. Behöver en 5a men det kostar ju en hacka. Gulp.

AM hoppas ni hade en trevlig helg på landet o att kakan smakade mums som du bakade innan ni drog.

BS, hur mår Iris?
    Några roliga historier denna helgen? Ni råkar ju alltid ut för ngt Skrivet med glimten i ögat så ta inte illa upp. Kram

Lappis, kom tanten!!!!!!!!!!!!!
    Jag börjar misstänka att hon inte gjorde det då du inte har varit inne o rapporterat om henne, eller har jag missat ngt?

Telis, var är du????
    Saknar dig! kram

Nej nu måste jag i säng...

Kramar till er alla.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen