Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Ännu en tur med barnkarusellen

Men hit tar det 80 minuter med tåget, så det är bara att börja pendla! Då kan vi luncha!

• nennesjuttioåtta

hej igen!
    oh shit vilken berg- och dalbana!

Ringde Läkarhuset imorse för att meddela min mens och höra när jag ska börja med Puregon. Hon säger att hon ska ringa tillbaka. Ringer upp igen 20 minuter innan telefontiden är ute och påminner henne och hon säger då att hon ska fråga doktorn och ringa upp mig. Jag frågar idag, eller? hon svarar Ja, med en suck. Ringer tio i fem och jag tror att hon än en gång glömt bort men jag ska börja IDAG! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!

Lappis, telis, gosnosen, frejis eller om någn mer vet. Vad behöver jag?!?! Behövs det någon sorts desinficiäähjagvetintehurdetstavas - tvätt först eller räcker det med tvål och vatten?

• nennesjuttioåtta

nej fan, ingen har ju grön plupp.... Jaja, det får bära eller brista!

• nennesjuttioåtta

Mrs B
    hihihi, lagar mat, försöker läsa på och samla kraft för att sticka mig i magen. Maken säger att han hellre tar den sprutan än sprutar sen, men jag hävdar att jag tror att hans sprut iaf är skönt.

• nennesjuttioåtta

Om det var det du frågade... Hej på dig själv!

AM
    Glömde tillägga
    Jävla skitdagis.
    Är det ett ur&skur?

• nennesjuttioåtta

Frullan
    Men gumman! Det är jag som ska be om ursäkt, för att jag gick igång på alla cylindrar efter mitt eget misslyckande. Du har all rätt i världen att berätta hur ni gjorde, men jag missförstod dig när du skrev att du trodde att mycket sex var receptet för att bli gravid. Förlåt och hoppas att du inte är bortskrämd från tråden (din tråd!!). Jag röker fredspipa här, vill du smaka? *puffar*

-------------

OK, nu kan jag iaf meddela att för första gången stoppat en spruta i magen på mig själv. Jäklar vad darrhänt jag var innan och jag är INTE spruträdd på långa vägar, men fyyy vad det tog emot. Sen var det bara att hoppa. Så nu bär det av. UL på tisdag, får se om det har någn verkan i min puckade kropp som inte har vett att cykla som den ska.

• nennesjuttioåtta

AM
    Word! Längtan sitter inte i antal gånger man försökt!

Jag nöp ihop cykeldäcket på magen och tryckte in nålen. Det kändes mer än jag trodde (dvs trodde det inte skulle kännas alls) och sen spände det lite men vips var det klart och vi kramades som om jag åkt tjejvasan ovallat.

• nennesjuttioåtta

God morgon!

Frullan
    hahaha, jag måste ju röka först för att kunna sluta, har aldrig provat att röka så jag tror att jag skippar det.

lappis
    herregud, vad fort tiden går (det känns som nyss du skulle skjuta på det flera månader)! Hur länge ska du spruta innan det är dags för ivf?

telis
    hahaha, nu börjar de göra reklam för Kungsberget på radion här. *shhhhhhhhhhhhhhhhhhhh* (det där var en snökanon, live)

• nennesjuttioåtta

BS
    Oj, vad kul att hon börjar bygga meningar! Stor tjej!! Hahahhaha, jag frågade men P skulle ALDRIG våga, han stod en bit bort och försökte peppa tills jag blev sur.

Usch, måste verkligen lösa det här med arbetslösheten. Har ringt lite butiker men de säger nej i telefonen direkt, hade iaf hoppats att de kunde vara lite öppna för förslag och vilja träffa en och ta beslut SEN men icke. Vad ska man hitta på?!?!

• nennesjuttioåtta

AM
    jo, har tänkt på det. Har sommarjobbat flera somrar inom äldreomsorgen, men är hellre på avdelning än i hemtjänsten (det är faktiskt misär ibbland, been there...) och har trivts väldigt bra med det. MEN, det är sällan det finns heltidstjänster och dessutom dåligt betalt så jämfört med min a-kassa så är det flera tusen i förlust varje månad. Men det är väl bara att bita i det sura äpplet för jag kryper på väggarna snart.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen