Ännu en tur med barnkarusellen
BS - Kan inte låta bli att fnissa lite åt "tandborstskavet"! Det känns som snäppet värre än vanligt tandborstsex, men det kanske är vad det går över till efter tillräckligt många dagar i rad...
Junilejon - Tycker radhuset såg jättemysigt ut! Visst finns det lite att göra, men man vill ju ändå sätta sin egen prägel på sitt hem. Det är skoj att fixa! Själv har jag precis målat pappas gamla skrivbord (som han själv snickrat ihop i tonåren)vitt och ikväll har maken och jag flyttat in det på "kontoret" och möblerat om. Det blev jättebra!
Cicci - Grattis till böjen!! Det var ju på tiden
Nenne - Jajamensan - 7 okt 2006 är det magiska datumet! Ja, jag hängde i oktobertråden med er, men jag höll hyfsat låg profil. Vi kommer ju oxå vara i USA när vi firar vår bröllopsdag, så det blir nog inte mycket presenter, men något pappers-aktigt ska jag väl kunna trolla fram. Om inte annat får jag väl skriva ett gammalt hederligt kärleksbrev (Skulle jag själv bli glad för)...
Tinga - Vad skönt att flyter så bra med killarna nu. Så synd att inte galleriet funkar, för jag hade gärna sett ett nytt foto på dem. Men du kanske ha det i ditt galleri? Måste in och titta efter...