septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
Finemang
Finemang
Jag gör mina på salong men det gör jag ju jämt :) Ingen större skillnad
Kärlek08; jag gör mina naglar med biosculptures gel var 5te vecka. Det koster 500 för fransk, 520 för färg och 490 med ofärgad gel.
Jag ska ha nersläppt hår men dra bort det från ansiktet lite slarvigt, i med tiara och tuperat på huvuet. Jag har självlockigt hår en liten bit nedanför axlarna. Perfekt får man väl nästan kallad det för frisören kommer bara behöva fixera lockarna lite och fästa tiaran :)
Såg att någon skulle ha strasstenar i naglarna (kommer inte ihåg vem) Ville bara informera om att strasstenarna kan bli väldigt fula efter ett par veckor (iaf på mig) Visst, fint på bröllopsdagen men jag vill iaf ha fina naglar jämt och stenarna är dessutom ingen höjdare att lacka över... Ett tips bara
Eftersom det är nagelprat nu har jag lagt upp min nuvarande manikyr i galleriet. Jag kommer troligtvis inte ha naglarna såhär på bröllopet men de kanske kan inspirera någon annan, de är helt klart "bröllopiga"
Ankan80; tack. Det bästa med dem är att nagelplattan är helt slät vilket gör att jag kna lacka över hur jag vill
Fru W; det är gelenaglar så glitterraden består av glitter blandad med gele som hon lägger på med tandpetare
Pga omständigheter på jobbet fick vi korta vår bröllopsresa till en vecka. Avfart till Rhodos morgonen efter bröllopet. Sen har vi lösa planer på att komplettera den med en USAresa till våren, men det beror på jobbet och hur det går med bebisandet
Vi har planerat allt för att klara av att betala själva. Allt var ju klart när våra föräldrar fick reda på att det blir bröllop. Jag vet att svägerskan fick pengar till sitt bröllop + i bröllopspresent och sambons föräldrar är grymt rättvisa så det blir troligtvis en summa i bröllopspresent av dem. Mina föräldrar har jag ingen aning vad de ger.
Tänkte beställa menyn idag. Någon som lite kvickt kan komma med förrättsförslag med räkor? Funderar på en liten räksmörgås eller liknande.