septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
Ang onödiga inköp. Jag har köpt en underkjol som inte funkade (säld nu) samt ett par strumpor som var på tok för vita för underkläderna. inte så farligt med andra ord
Ang onödiga inköp. Jag har köpt en underkjol som inte funkade (säld nu) samt ett par strumpor som var på tok för vita för underkläderna. inte så farligt med andra ord
Ankan08; en mindre tiara är nog ingen fara.
Nu har vi provat igenom hela Linköpings systembolags sortiment av alkoholfria bubbelviner. Det blir jordgubbsvinet.
I övrigt har jag bara stress inför två saker:
- vigselceremonitexten
- VÄDRET
Satans vad irriterad jag blir när folk inte tar bort annonserna när det är sålt!
Är det inte onödigt att lägga pengar på en toper till en vattenfastmascara..? Tårta på tårta liksom. Klarar inte en vattenfast mascara tårar så är den inte vattenfast, eller?
Nu har vi jagat hela jävla Linköping runt efter en VIT skjorta. Hur svårt kan det liksom vara att hitta en vit fin skjorta i storlek M!? Satans svårt tydligen. Hoppas butikslagren fylls på innan fredag när vi ska försöka igen.
Jag vet defacto att jag inte kommer bli hippad (lite svårt när kompisarna inget vet )
Frk förväntan; Ja, just det. Där ligger ju en affär med. Får smita in där och kolla. Tack
Hur gör ni med morgongåva till era m2bs?
Frk förväntan; fina visst men jag vill köpa nått som min sambo vill ha och använder om jag ska köpa nått. Funderar på en ny klocka, men han har en jätte fin. Fickur kanske?