Inlägg från: Skonie |Visa alla inlägg
  • Skonie

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

lanovia 08 skrev 2008-08-20 14:25:35 följande:

Vi är bara lite småpill kvar nu. Väderbiten är ju svår att påverka. Men ni skall vara utomhus eller?
    Jupp. Har två (tre) halvbra regnalternativ men vi vill ju vara på platsen vi valt
  • Skonie

Hörni.. Lite hjälp tack.

Vi ska inte ha efterrätt utan bara kaffe och tryfflar. Kan någon tipsa om en trevlig smaksättning? Vi är inte speciellt förtjusta i tryffel smaksatt med likörer och sånt

• Skonie
    sandybee skrev 2008-08-20 20:19:22 följande:
    Oj, finns ju hur mycket gott som helst. Kanske en variation med 4-5 st olika smaker? Beror ju på vad ni tycker om för det finns alla möjliga varianter. Min personliga favorit är hallontryffel *mums*. Jordnötstryffel är inte heller fy skam. Finns med Baileys- eller whiskey-smak också om man föredrar det framför klassisk likör.
    5 låter mycket tycker jag, men 2-3 per person kanske. Blir det för mycket?

Hallon låter trevligt. Gillar med kaffe med men jag tror inte det blir så bra ihop med kaffe
  • Skonie

Fröken förväntan skrev 2008-08-20 20:27:10 följande:

Ska ni ha tårta sen? I så fall tycker jag att 2 räcker alldeles utmärkt!
    Jupp, tårta och kaffe senare. Vi dricker myyycket kaffe i vår familj
  • Skonie

Frk förväntan; som tur är kan jag dricka kaffe i sängen och somna sen :-
    )

• Skonie

Idag fick vi ja från en fotare vi frågat :)

• Skonie
    sandybee skrev 2008-08-22 18:34:40 följande:
    Vit ros skrev 2008-08-22 18:33:04 följande:
    Har exakt samma problem, jättegrinig på expediten som direkt rekommenderade stayups till höfthållarna. Skulle ha på mig dem idag på Secret Box-fotograferingen, men lyckades inte få på dem *grrr*. Finns tydligen särskilda stockings för just det ändamålet
    Man ska inte ha stay ups till höfthållare utan stockings som du sa. Jag köpte mina, fina med spets, ser precis ut som stay ups på Triump
  • Skonie

Jag känner mig lite utanför här. BT ger mig inget längre. Betyder det att jag är redo för dagen B?

• Skonie

Tillbaka till mina tryfflar vad tror ni om kokos?

Jag kom på massa nya saker att göra idag. bara småsaker men jag blev lite stressad. vad mer har vi glömt...?

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!