Inlägg från: Ankan80 |Visa alla inlägg
  • Ankan80

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Jo, ja, vi har ju inte kollat ännu. Hehe...men då kollar vi i en vanlig affär först....

Snart fru Wennerström skrev 2008-08-29 12:56:22 följande:

men har ni ingen lokal affär likande brothers/dressman där ni bor där de kan tänkas sälja lr hyra en frack/smokingskjorta?
  • Ankan80

Vi har vinrött i färgtemat, därav rosbladen.

Usch va svårt att välja...

Kan man köpa murgröna i blomsteraffären?

• Ankan80

Nu har vi köpt en massa....

Det blev en vanlig skjorta till plstrongen. Vi provade lite här hemma och det såg bra ut. Kanske de mer pluffsiga sakerna som behöver snibbar....

Sen ljushållare från IKEA med värmeljus i vinrött, rosa o vitt. Hoppas det inte luktar för mycket jordgubb nu
    Sen hade de murgröna till bra pris s¨å då blev det det...skall gödsla dem ordentilgt nu bara så de blir lite längre än de 35 cm de var nu

• Ankan80

Va roligt att du fick din hippa....och när du minst anade!

Snart fru Wennerström skrev 2008-08-31 22:25:16 följande:

puuuhhh.. tjejjerna kom idag .. VIIIIILKEN DAG..säger jag bara!oförglömlig, underbar, ja finns mycket att beskriva denna dag men, dem kom helt den dag jag inte förväntade mig att dem skulle komma!nu är jag trött och har huvudvärk, så ni får en berättelse senare hoppas ni andra haft en bra dag, trots vissa pappersmissöden
  • Ankan80

Oj, vad det snurrar på nu.
    Festprogram hit vigselprogram dit. Byte av prästen, byte av kontaktperson på restaurangen, bordsdekorationer, en mamma som tappat rösten men är på bättringsvägen.
    Håret skall tonas, prata med frissan en annan dag....etc.

skall bli skönt nästa vecka....!

• Ankan80

Snart Fru W:
    Gud vilken rolig hippa. Du fick verkligen jobba!!
    Som sagt..när man minst anar det....

och man blir helt ställd

• Ankan80

Usch va trist!! Dricka varmt och vila!!
    Svårt om man skall jobba dock.

Ickaflicka skrev 2008-09-02 08:17:31 följande:
    NEEEEEEEJ! Feber och taggtråd i halsen, det är inte sant! Hur ska jag göra för att bli frisk till på lördag, jag måste verkligen jobba idag och imorgon?????
  • Ankan80

hehe..ja, jag kollade också den. Tänkte skriva att ni kan kolla vår tråd. Där finns alla svaren...

lanovia 08 skrev 2008-09-02 08:28:19 följande:

Oh, såg att det startats en tråd för September 2009. Fick en sådan nostalgikänsla. Tänk när det var vi för ett år sedan som lite trevande började diskutera bröllop...
  • Ankan80

Jag har också tänkt dubbelkolla allt denna veckan. Det är så dags samma dag...Trist...men det är nog bäst så...

• Ankan80

Jag ligger på en 8 . Men det är för att det är en massa moment som skall avklaras denna veckan. Är det gjort blir jag nog lite lugnare.

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!