Inlägg från: Ankan80 |Visa alla inlägg
  • Ankan80

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Då har man klarat av ännu ett moment i veckan.
    Toning hos frissan
    Jättejobbigt

Chokladbruuuunt blev det. Jättefint när det är samma nyans på hela håret. Sen lite extra glans på det... mmmmmmm

• Ankan80

mmm...låter härligt!!

Kanelisen skrev 2008-09-02 14:46:53 följande:
    Haha, usch, ja det är nog nu på upploppet som alla problem dyker upp, när man tror att man har koll på allt. Vad skönt att det ordnade sig för dig Snart fru W!Jag kom precis hem från en underbar långpromenad med hunden, vi gick en mil i Skånes vackra bokskogar. Jag har en ledig dag idag och har bestämt mig för att inte göra något mer bröllopsinriktat idag (förutom det där med blommorna då), man måste pausa lite annars blir man nog knäpp... Jag är inte heller ett dugg nervös, har ju i och för sig nästan tre veckor kvar men ändå! Jag brukar alltid vara nojjig så nu börjar jag bli nervös för att jag inte är nervös, haha! Nånting ska man ju oroa sig för.
  • Ankan80

Usch ja, det där festprogrammet.
    Tänk att den kan vara så mycket jobb bara med att vika alla sidor.
    Sen sitter jag och skär ut en runda på varje program på omslaget. Tar liiite längre tid än jag räknat med
    Men det skall väl blir klart ikväll om man börjar i tid!

• Ankan80

Fler än jag som tittar på SMHI stup i kvarten?
    Som det ser ut nu blir det växlande molnighet och regnskurar

• Ankan80

Bara det inte regnar hela tiden så blir jag glad
    En regnskur kan man tåla och betyder lycka som du sa.

snö vit skrev 2008-09-03 08:55:50 följande:

Japp, här har du en till, kollar varje gång jag vet att de har uppdatering.Men du, det kommer bli jättefint ändå & vad jag ahr hört så betyder det tur om det regnar, men visst skulle jag helst iallafall ha uppehåll...Vi har köpt ett megastort paraply i silver, kanonsnyggt & precis enligt vårt färgtema.//Veronic@
  • Ankan80

Hehe..så farlig var den väl inte. Tyckte du såg cool ut....och glad

Snart fru Wennerström skrev 2008-09-03 11:50:54 följande:

HAHA!.. har lagt till en bild från min möhippa i galleriet (fick bara en bild från tjejjerna, de andra ska jag få se sen sa de .. antingen drar dem till med att visa dme på bröllopet, lr så anar jag att jag skall få typ ett bildspel lr nåt )ser ut som självaste F*N på bilden, med dubbelhaka och flottig hy å allt, men de bjuder jag på .. för kul hade jag
  • Ankan80

Bra tips!
    Lägger den i favoriter

Kärlek08 skrev 2008-09-03 15:53:24 följande:
    Du såg ju jättefin ut på kortet från möhippan!!! Jag gillar dock väldigt mkt det andra kortet där du är så mörk i håret. Har du färgat det nu?Apropå väder så kollar jag hela tiden. Vill ju gärna ha sol men jag nöjer mig med uppehåll i af mellan 14.30-18. I övrigt får det vara precis som det vill. Jag är inte så kräsen . Det finns en fantastiskt bra och pålitlig sajt som är norsk men där man kan få svenskt väder. Testa www.yr.no där kan ni få timme för timme-prognoser för några dagar framåt. Jag har med intresse jämfört deras prognos med verkligheten här i några dagar och den är väldigt pålitlig även för vädret här i Gävle som aldrig brukar stämma...
  • Ankan80

Åhhh vad glad jag är som slipper laga maten och dukningen.
    DET hade mina nerver absolut inte klarat

Min nervösitet har sjunkit lite nu....är nog "bara" en 6:A

• Ankan80

Här är en nervös brud.....väntar på att tärnan skall dyka upp så vi kan köra till frissan

Blir nog lite lugnare när vi väl är där...

• Ankan80

Nu var man fru!
    Vi hade en helt perfekt bröllopsdag, underbart väder, got mat och dryck, helt underbara gäster med mera.
    Är lite trött så får skriva mer när vi kommer tillbaka från Parga nästa vecka.

Supercoolt att gifta sig! Vilken känsla!
    Ni har verkligen något att se framemot brides to be!

• Ankan80

Grattis alla fruar!
    Jättefina bilder Snart fru Wennerström!!!

• Ankan80

Vi har "bara" fått 1600 bilder från våra gäster
    Tar en stund att gå igenom!

• Ankan80

Tydligen brukar prästen inte säga det.
    Men vårt präst visslade lite och tittade upp i luften så vi fattade att det var dags . Vi glömde nästan bort det själv

• Ankan80

Lycka till nu i morgon alla blivande brudar!!!
    Det kommer gå jättebra!!!

Stor kram till alla!

• Ankan80

Va roligt att det varit lyckade bröllop i helgen!
    Grattis till alla nyblivna fruar!

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!