Inlägg från: Kanelisen |Visa alla inlägg
  • Kanelisen

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Gaaah! Någon annan än vi som ska ha lite kluriga gästpresentationer i sitt festhäfte?! Vi har fixat alla utom EN och nu är det brain-freeze...hjälp?! Killen i fråga är civilingenjör, jobbar med skapande av prototyper, bor i (och kommer från) Malmö men ska nu jobba i Tyskland, är sambo med en tjej som jobbar i Tyskland nu men snart flyttar till England. Tänkte man kunde spinna på nåt där men det står helt stilla....

• Kanelisen

Okej, min mamma låter så här (hon syr lapptäcken jämt och har chow-chow nr 6 nu). Vi har inte med några namn.
    "lappsjuk dam med faiblesse för orientaliska tempelvaktare"
    Eller min farbror som har jobbat på skatteverket hela livet och samlar på gamla veteranbilar som han själv rustar upp: "gammal skattletare med förkärlek för gamla vrak"

Fröken förväntan skrev 2008-08-19 18:58:41 följande:

Kan du inte ge ett exempel på några andra ni gjort så man ser uppbyggnaden av dem... t.ex. om de är jättelånga/korta,innehåller namn, relation till er o.s.v.
  • Kanelisen

Hihi, nej inte jag heller som sagt men jag har oxå varit inne på nåt med modeller men sen tar det stopp... tacksam för all hjälp som kan fås!

• Kanelisen

Fröken förväntan skrev 2008-08-19 19:58:36 följande:

Lovar att hojta om den gudomliga inspirationen skulle komma!
    [/citat]
    gottelina skrev 2008-08-19 20:35:27 följande:
    [citat]
    modellmakande malmöpåg som snart går i exil. Inte jättebra kanske men bidrar kanske till inspiration.
    Hihi, tack tjejer! Båda låter lovande om inte annat som inspirationskällor...
  • Kanelisen

Vi ska ha "Jag ger dig min morgon" och så en låt som Sofia Karlsson skrivit text till som heter "Alltid dig nära". Fick jaga noter till den i flera månader, puh! Dessutom ska vår inmarsch sjungas av tre tjejkompisar istället för att spelas på orgel. Stackars vår kantor, hon blir typ sysslolös...

• Kanelisen

Hahaha, jag kan verkligen höra den i kyrkan!
    Det är min och min bästa väns "låt", vi har till och med en cheesy dans till den...hahahaha.

• Kanelisen

Jättefin frisyr!

Snart fru Wennerström skrev 2008-08-22 16:18:01 följande:

Nu har jag varit hos frissan, känns helbra!.. nu kan jag känna mig lugn bilder på provuppsättningen finns i galleriet .. dock kommer frisyren vara mer "uppbullad" mitt på huvudet för mer 50-tals stuk på frisyren, men detta var ju bara ett prov så att säga. Är jättenöjd!
  • Kanelisen

Jag ska ha min goda som jag fick i julklapp av min m2b. "Pure Poison" av Dior, jag älskar den och tycker att den har lite speciell betydelse eftersom han köpte den till mig, och valde den helt själv!

• Kanelisen

Välkomna hit!
    Börjar inse att tiden går alldeles för fort, bara 2 veckor kvar för er 6:e septemberbrudar vilket innebär 4 veckor för oss 20:e september, waaaaaaa!

MartinaoPecka skrev 2008-08-23 08:15:28 följande:
    nämen titta det fanns visst en tråd för september brudar=) så då joinar väl jag som ska gifta mig den 6 september=)
  • Kanelisen

Vi satte oss med bordsplaceringen igår. Hade väntat mig gråt och tandagnisslan och att vi skulle behöva flera dagar på oss...vi blev klara på 30 minuter och var helt överens hela tiden! Såååå skönt, och vi är dessutom jättenöjda med hur det blev, tror att alla kommer ha en bra bordsgranne nu, tjoho!

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!