Inlägg från: sandybee |Visa alla inlägg
  • sandybee

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Kärlek08: Åh vad häftigt med Secret Box-fotografering! Funderade länge på det men tror jag avvaktar med det till hans 40-årsdag eller nåt. Känns som vi har tillräckligt med utgifter just nu. Men det var inte så dyrt om jag tog det hos de som ska fotografera oss på bröllopsdagen.

• sandybee

Har precis rådfrågat en god vän (kille) om han tycker att Secret Box-fotografering är en bra morgongåva, fick följande till svar:

"Vi har precis gift oss. Vi ligger i sängen och delar ut gåvorna och så får jag bilder på frugan lite lättklädd... Jag vet inte. Är ju lite sotis och vill inte i den situationen sitta och tänka på att en fotograf stått där och sett NN sådär."

Jag asgarvade kan jag säga, men jag förstår vinken. Även om min m2b inte är en avundsjuk kille så så tror jag ändå att det finns en risk att han skulle reagera likadant. Så då får jag hitta på någon annat.

• sandybee

Va?! Hur kan de göra så? Låter ju helskumt. Jag antar att du beställt en massa andra saker med i och med att du fick ett paket, och att det var på fraktsedeln som det stod att den var slutsåld. Varifrån beställde du? Finns det någon likvärdig klänning som du hinner få hem i tid?

avil skrev 2008-08-08 11:34:05 följande:
    Är SÅÅÅ arg o besviken!Beställde en fin klänning som jag tänkte ha på vår borgeliga vigsel.o en bh.....jaja-glad i hågen så kom paketet nu o jag hämtade det!DÅ är inte klänningen med-där står "slutsåld"? DET skulle ju ha stått direkt då jag beställde den!! Det brukar det göra då man gör via datorn.ÅH har ju gått o väntat på den i veckor helt i onödan!!SÅÅÅ arg!
  • sandybee

Lider med dig!

avil skrev 2008-08-08 11:54:28 följande:
    bara bhn o den hade jag beställt...men ja,det var på fraktsedeln det stod slutsålt!Nä..de har ingen likvärdig...Halens.
  • sandybee

Så nöjd! Efter mycket letande fram och tillbaka så har vi nu hittat ett fint hotellrum nära festvåningen som har jacuzzi på rummet och bra pris - Hotel Kung Carl blev det till 1695 kr. Det tyckte vi var riktigt bra pris jämfört med övriga lyxhotell vi kollat.

• sandybee

Cattapulten: Jättefin klänning och bolero! Hoppas den snart kommer! Och älskar råden till den perfekta hustrun! Var fick du tag i den texten?

• sandybee
    matildaochniklas skrev 2008-08-09 11:18:58 följande:
    Visst var det någon här som skulle ha en helt vegetarisk meny?Vår cateringfirma kan inte ordna specialkost och vi har 3 vegetarianer, en av dom äter inte fisk heller. Så nu får vi ordna det själva. Något tips på vad vi kan fixa? Vi ska ha buffé. Tjälknöl, kalkon, vinmarinerad fläskfilé, örtmarinerad lax, pot gratäng, 2 olika sallader, ost-skink paj, baguette.
    Va, kan de inte ordna specialkost? Det låter ju jättekonstigt! Jag har en god vän som förutom att han är vegetarian dessutom är allergisk mot fisk, skaldjur och tomater. Han brukar bli jätteglad om jag gör en broccoli- och ädelostpaj eller liknande till honom. Pajer är ju perfekta för bufféer.
  • sandybee

Påminn mig inte! Börjar ju bli stressad nu ;)

Snart fru Wennerström skrev 2008-08-09 11:27:41 följande:

IDAG är det exakt 4 veckor kvar för oss 6 september brudar
  • sandybee

Ska till sömmerskan på fredag, vill bli av med några centimetrar till dess men vete katten hur det ska gå till. Joggar 13 km varannan dag sedan ett par veckor tillbaka, man skulle kunna tro att det skulle göra något med kroppsformen men känns som jag snarare går upp i vikt?!

Någon som har tips på hur man blir av med några centimetrar på en vecka?

• sandybee

Åh vad roligt! Vill också veta mer! ;)

Tutik och Prasart skrev 2008-08-09 12:52:43 följande:

Hihihh....I går blev jag hippad av mina vänner.... det var jätte roligt.Kan bara säga att jag är öm och att jag har en sprac tatuering på en lustig plats....
Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!