septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
Janedoe: Jag beundrar dig som fixar kläderna själv! Skulle jag aldrig klara av eller mäkta med. Jag tycker det är tillräckligt ansträngande att fixa festprogrammet själv
Janedoe: Jag beundrar dig som fixar kläderna själv! Skulle jag aldrig klara av eller mäkta med. Jag tycker det är tillräckligt ansträngande att fixa festprogrammet själv
Vet precis vad du menar! Jag vill också!
Är som sagt lite misstänksam nu, tror det kommer bli helgen innan bröllopet men det känns hemskt för då kommer jag var tokstressad + inte tycka det kommer vara kul om det blir trevligt spa eller liknande eftersom jag inte får raka mig nu fram tills jag ska få ben/bikini/armhålor vaxade några dagar innan bröllopet *suck*
Snart fru Wennerström skrev 2008-08-18 12:50:35 följande:
Håller med, har ett bra förhållande till min svärmor men inte alls på den nivån! Vad trevligt att kunna göra såna saker tillsammans.
Fröken förväntan skrev 2008-08-18 13:09:37 följande:
Håller med Fröken Förväntan, bättre att ha extra stolar utan särskild bordsplacering då.
Håller med! Försöker stänga av och inte låta mig själv ens läsa de trådarna. Fast värst är nog att höra om kollegans bröllop i helgen, så många idéer som de förverkligat som vi inte kunnat ... man ska ju inte jämföra, men kan ju inte låta bli!
Har precis fått samtal från best man, m2b's svensexa blir helgen innan bröllopet - panik! Jag misstänker ju att jag kommer bli hippad den helgen, om jag överhuvudtaget får någon hippa, och hur ska det då gå för våra hundar? Den som normalt passar dem kommer ju vara med på svensexan.
Men å andra sidan så kan det ju vara så att jag inte alls får någon hippa utan att det blir en lång joggingtur på morgonen *hmmm*
Ankan80: Det kan man absolut! Du ska nog bli hippad ska du se!
Låter jättesmarrigt!
Fröken förväntan skrev 2008-08-20 20:17:38 följande:
Menade inte att varje person skulle få 4-5 st var utan att ha 4-5 st olika smaker som folk själva kan välja bland
Men ni kanske ska servera dessa direkt och då blir det ju för många, då är nog 2 st/person mer lämpligt!
Jag tror nog att det funkar med kaffe, det är iaf så jag alltid äter dem