Jag känner samma sak ... även min J blev tagen idag, och när jag äntligen lyckats engagera honom i planeringen så är han alltså borta ... och kommer garanterat vara bakis idag. Så jag försöker bäst jag kan pyssla nu samtidigt som jag har 2 st hundar som dels saknar sin husse (det är normalt han som är hemma med dem hela tiden) och dels vill ha uppmärksamhet och lek. *suck*
Men men, klart han ska få njuta av sin dag. Även om det känns bittert att veta att han inte kommer vara med på banan imorgon heller ... hoppas bara jag slipper vara hans betjänt och behöva höra hans bakisgnäll
janedoe skrev 2008-08-30 18:38:20 följande:
Och ja, idag hämtade de Johan. Jag visste det skulle bli idag, men ingen hade förberett mig på att det skulle bli redan kl 10... Jag höll på att börja gråta (och jag är en sån där som aldrig gråter). Har sådan ångest över så mkt att göra och så lite tid kvar och hade verkligen behövt hjälp av Johan idag. I synnerhet med barnen, gå ut med dem en sväng liksom.Men det är bara att bita ihop och hoppas han är någorlunda ok imorgon så jag inte behöver tänka på barnen helt själv då med. Känns galet tråkigt att behöva tänka så, men det är ett faktum. Tiden räcker inte till...Jag är faktiskt riktigt riktigt ledsen över att vara hemma helt ensam hela dagen och inte kunna få hjälp med någonting alls. Ren och skär panik blandas med uppgivenhet. Pissig dag... Kunde de inte kolla med mig om det var ok så tidigt? De vet alla hur mycket jag håller på att sy....Jag hoppas för övrigt att han får en underbar dag och kväll, det är han väl värd!