• Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

ja.. det är väl lika bra att starta vår SISTA tråd då.. haha

Nu bränner det i knutarna! Så detta blir alltså vår sista anhalt, sedan är vi alla gifta! jihooooo! .. kan de bli bättre.. nä, tänkte väl de

ska nu försöka sammanställa en ny lista så att alla kommer med .. annars är det bara hojta

5 september
    Pollie (Solna)

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)
    janedoe (Falköping)
    sandybee (Stockholm)
    septbröllop (Malmö)
    Vit ros (Göteborg)
    Krisselito (Stockholm)
    Ettplusett (Oskarshamn)
    KarinTherese (Vetlanda)
    Ida Johansson (Sävsjö)
    Freckles (Stockholm)
    Sofia86 (Finland)
    Medeltidsbrud (Västerås)
    septbröllop (malmö)
    Lane (Hässleholm)
    SacredHeart (Höllviken, Malmö)

12 september
    blueroose (limmared)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)
    cattapulten (Stockholm)
    bjornis (Göteborg)
    Ester08 (Linköping)

15 September
    avil(Piteå)
    Cachou(Göteborg)

19 September
    Pupetta (Frankfurt)

20 September
    fröken förväntan (Linköping-Sandvik/Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)
    Säffle2008 (Säffle)
    Dsy04 (Växjö, Cypern)
    Nova79 (Halmstad)
    Keri (Malmö)
    Kekkap (Stockholm)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)
    Sanfor (Göteborg)
    Flowerrose (Stockholm)
    Cillsingen (Vittsjö/Göteborg)
    PB7 (Mullsjö)

hoppas alla är med nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-13 16:55
    här finns en tråd för den/dem av oss spetemberbrudar som vill fortsätta snacka nu såhär efter dne stora dagen
    .. beroende!? .. HAHA.. nä aldrig va!

.. www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m3084463.html

• Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
  • sandybee

Har precis rådfrågat en god vän (kille) om han tycker att Secret Box-fotografering är en bra morgongåva, fick följande till svar:

"Vi har precis gift oss. Vi ligger i sängen och delar ut gåvorna och så får jag bilder på frugan lite lättklädd... Jag vet inte. Är ju lite sotis och vill inte i den situationen sitta och tänka på att en fotograf stått där och sett NN sådär."

Jag asgarvade kan jag säga, men jag förstår vinken. Även om min m2b inte är en avundsjuk kille så så tror jag ändå att det finns en risk att han skulle reagera likadant. Så då får jag hitta på någon annat.

• Lillsnufflan
    avil skrev 2008-08-08 08:58:44 följande:
    tro NI de har typ klämmor med små vitaktiga pärlor på friseringar??Vi har inga butiker eller smyckesaffärer här.....men flera friseringar.Herregud.måste ju snart fara o fålla upp klänningen!!hade en mardröm igen inatt att vi hadfe opackat o allt......
    Det är nog mycket möjligt, de brukar ha lite hårutsmyckning. Men om de har exakt det du tänkt dig vet jag inte du får gå och fråga, eller beställa på nätet.
  • Ankan80

Men det finns ju kvinnliga fotografer också. Det kanske får motsatt effekt...haha

sandybee skrev 2008-08-08 11:13:28 följande:
    Har precis rådfrågat en god vän (kille) om han tycker att Secret Box-fotografering är en bra morgongåva, fick följande till svar:"Vi har precis gift oss. Vi ligger i sängen och delar ut gåvorna och så får jag bilder på frugan lite lättklädd... Jag vet inte. Är ju lite sotis och vill inte i den situationen sitta och tänka på att en fotograf stått där och sett NN sådär."Jag asgarvade kan jag säga, men jag förstår vinken. Även om min m2b inte är en avundsjuk kille så så tror jag ändå att det finns en risk att han skulle reagera likadant. Så då får jag hitta på någon annat.
  • Lillsnufflan
    Ankan80 skrev 2008-08-08 09:42:49 följande:
    lanovia 08 skrev 2008-08-08 09:11:40 följande:
    Kan vara så. Men hade jag inte gjort något tidigare så hade det inte blivit något alls!Vi pratade iaf om bröllopet igår igen så det verkade bara vara en lite svacka
    Jag känner igen det där. Det är lite av den anledningen vi ligger så efter i planeringen. Min sambo jobbar på annan ort och hinner knappt hem och sova innan han måste åka igen så han har inte så mycket tid att lägga på bröllopsförberedelser. På helgerna orkar han inte säger han.

Men samtidigt känner han sig utanför när jag försöker få något gjort i veckorna. Jag har försökt bolla idéer med honom och jag har faktiskt inte gjort någonting utan att prata med honom om det först, men han tycks aldrig komma ihåg att vi ens har pratat om det.

Och nu är han lite grinig för att vi inte kommit någon vart. Snacka om moment 22!
  • Ankan80

Sitter och lyssnar på musik till kyrkan.
    Skulle inte skrattat åt dem som börjar gråta av det. Nu sitter jag själv här med en tår i ögat...

Just nu Only Love...så fin ...*snyft snyft*

• Ankan80

Vad vill du ha för effekt.
    Slimmande eller trolla bort cykeldäcksringar?

ugla skrev 2008-08-08 10:23:44 följande:
    Ingen som vet var man hittar en bra korsett som ej är allt för dyr??
  • Ankan80

Haha....som jag skall plåga gästerna.
    Alla kommer stortjuta

• lanovia 08

hehe... skratta bäst som skratta sist.

Ankan80 skrev 2008-08-08 11:24:01 följande:
    Sitter och lyssnar på musik till kyrkan.Skulle inte skrattat åt dem som börjar gråta av det. Nu sitter jag själv här med en tår i ögat...Just nu Only Love...så fin ...*snyft snyft*
  • Lillsnufflan
    ugla skrev 2008-08-08 10:23:44 följande:
    Ingen som vet var man hittar en bra korsett som ej är allt för dyr??
    Vad är du ute efter? En riktig korsett för getingmidja eller en snygg torselette för att vara sexig under klänningen?
  • lanovia 08

Det är inte lätt... Det där kan man verkligen kalla moment 22.
    vi börjar faktiskt känna att det skall jäkligt skönt när det här är över. Man har ju planerandet ständigt hängandes över sig.

Lillsnufflan skrev 2008-08-08 11:23:12 följande:
    Jag känner igen det där. Det är lite av den anledningen vi ligger så efter i planeringen. Min sambo jobbar på annan ort och hinner knappt hem och sova innan han måste åka igen så han har inte så mycket tid att lägga på bröllopsförberedelser. På helgerna orkar han inte säger han.Men samtidigt känner han sig utanför när jag försöker få något gjort i veckorna. Jag har försökt bolla idéer med honom och jag har faktiskt inte gjort någonting utan att prata med honom om det först, men han tycks aldrig komma ihåg att vi ens har pratat om det.Och nu är han lite grinig för att vi inte kommit någon vart. Snacka om moment 22!
Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!