• Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

ja.. det är väl lika bra att starta vår SISTA tråd då.. haha

Nu bränner det i knutarna! Så detta blir alltså vår sista anhalt, sedan är vi alla gifta! jihooooo! .. kan de bli bättre.. nä, tänkte väl de

ska nu försöka sammanställa en ny lista så att alla kommer med .. annars är det bara hojta

5 september
    Pollie (Solna)

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)
    janedoe (Falköping)
    sandybee (Stockholm)
    septbröllop (Malmö)
    Vit ros (Göteborg)
    Krisselito (Stockholm)
    Ettplusett (Oskarshamn)
    KarinTherese (Vetlanda)
    Ida Johansson (Sävsjö)
    Freckles (Stockholm)
    Sofia86 (Finland)
    Medeltidsbrud (Västerås)
    septbröllop (malmö)
    Lane (Hässleholm)
    SacredHeart (Höllviken, Malmö)

12 september
    blueroose (limmared)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)
    cattapulten (Stockholm)
    bjornis (Göteborg)
    Ester08 (Linköping)

15 September
    avil(Piteå)
    Cachou(Göteborg)

19 September
    Pupetta (Frankfurt)

20 September
    fröken förväntan (Linköping-Sandvik/Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)
    Säffle2008 (Säffle)
    Dsy04 (Växjö, Cypern)
    Nova79 (Halmstad)
    Keri (Malmö)
    Kekkap (Stockholm)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)
    Sanfor (Göteborg)
    Flowerrose (Stockholm)
    Cillsingen (Vittsjö/Göteborg)
    PB7 (Mullsjö)

hoppas alla är med nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-13 16:55
    här finns en tråd för den/dem av oss spetemberbrudar som vill fortsätta snacka nu såhär efter dne stora dagen
    .. beroende!? .. HAHA.. nä aldrig va!

.. www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m3084463.html

• Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
  • Snart fru Wennerström

oj, nyss träffat mamma, och så spelade jag upp vår ingångsmarsch.. så blev hon lite rörd tror jag, då börja jag också.. buhuhuhu.. snyft. inte heller hon och jag, som jag och pappa har haft en bra relation, så detta grep verkligen tag i mig! hur ska det bli i kyrkan!? ..

• matildaochniklas

Jag fattar inte att man blir såå känslig innan man ska gifta sig. Jag kan nästan inte ens titta på ett bröllopsfoto eller läsa en bröllopsberättelse utan att bli tårögd!
    Häromdagen lyssnade jag och min m2b på låten som vi ska ha som solosång, då brast det ordentligt för mig! Kan inte fatta att det snart är dags!

• Ankan80

Därför imte vi skall ha någon solosång...haha...

Min kompis kunde inte titta på sin blivande i kyrkan när det vara solosång. Hon såg dödsallvarlig ut . Tycker nog det är bättre att gråta då faktiskt.

matildaochniklas skrev 2008-08-07 14:45:13 följande:
    Jag fattar inte att man blir såå känslig innan man ska gifta sig. Jag kan nästan inte ens titta på ett bröllopsfoto eller läsa en bröllopsberättelse utan att bli tårögd!Häromdagen lyssnade jag och min m2b på låten som vi ska ha som solosång, då brast det ordentligt för mig! Kan inte fatta att det snart är dags!
  • Lillsnufflan

Hmm, jag är också lite känslosam men inte i positiv bemärkelse. Är jag den enda som har fullkomlig PANIK över att det närmar sig och det fortfarande är hur mycket som helst kvar att göra (varav det mesta förmodligen är rena onödigheter).

Jag börjar nästan (men bara nästan) ångra mig...

• Ankan80

Nej, jag börjar också blir lite skraj.

Blir ju inte bättre av att min m2b också börjar bli det. Han sa igår att han eg. ville gifta sig så här "stort". Kul att höra.
    Lite svårt att ändra på det nu liksom.
    Hoppas det bara är bröllopsnerver.

Lillsnufflan skrev 2008-08-07 16:11:21 följande:
    Hmm, jag är också lite känslosam men inte i positiv bemärkelse. Är jag den enda som har fullkomlig PANIK över att det närmar sig och det fortfarande är hur mycket som helst kvar att göra (varav det mesta förmodligen är rena onödigheter). Jag börjar nästan (men bara nästan) ångra mig...
  • Snart fru Wennerström

lillsnufflan och ankan80; vad har ni kvar att göra?.. jag är ju den som har legat lååångt före i planeringen, de vet nog alla i denna tråden .. kanske kan jag hjälpa till med ngt? .. lr iaf komma med tips som kan underlätta att återstående saker kvar att fixa inte känns lika jobbigt. Ankan.. om du försöker visa din karl att du har allt under kontroll så tror jag att allt kommer gå bra. det är nog bara bröllopsnerver som du säger, just för att ni kanske fortf har mycket kvar att fixa.. och han stressar upp sig och blir nervös!

• Snart fru Wennerström

funderar på att beställa en slöja, men vet inte vilken jag ska välja, vilken tycker ni? vilken går bäst ihop med klänningen? (finns i galleriet)

• matildaochniklas

hmm, undrar om jag ska börja med servetterna ikväll.. vi har köpt vanliga vita som ska rullas och sen ska det knytas ett band runt.. borde man ju kunna göra snart

• Kanelisen

Är det någon här som ska ha bordsbingo i sina festhäften? Vi vill ha det men har helt tomt i huvudet på idéer om vad man kan skriva i rutorna....hjälp mottages tacksamt!

• matildaochniklas

Nu börjar jag verkligen bli nervös inför en ev möhippa! Min allra bästa kompis har bytt telefonnummer och idag sa min m2b att han hade missat ett samtal och frågade om jag kände igen numret, jag såg direkt att det var hon som ringt! Haha, isamma sekund som jag sa att, ja men det är ju Malins nya nummer, har du inte det? Så såg jag hur han ångrade sig djupt att han varså dum o frågade mig.

Jag ska träffa henne imorgon iaf, och det blir nog ingen möhippa då för min syster har inte kommit hem från norge än, och jag vill verkligen att hon ska vara med!

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!