• Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

ja.. det är väl lika bra att starta vår SISTA tråd då.. haha

Nu bränner det i knutarna! Så detta blir alltså vår sista anhalt, sedan är vi alla gifta! jihooooo! .. kan de bli bättre.. nä, tänkte väl de

ska nu försöka sammanställa en ny lista så att alla kommer med .. annars är det bara hojta

5 september
    Pollie (Solna)

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)
    janedoe (Falköping)
    sandybee (Stockholm)
    septbröllop (Malmö)
    Vit ros (Göteborg)
    Krisselito (Stockholm)
    Ettplusett (Oskarshamn)
    KarinTherese (Vetlanda)
    Ida Johansson (Sävsjö)
    Freckles (Stockholm)
    Sofia86 (Finland)
    Medeltidsbrud (Västerås)
    septbröllop (malmö)
    Lane (Hässleholm)
    SacredHeart (Höllviken, Malmö)

12 september
    blueroose (limmared)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)
    cattapulten (Stockholm)
    bjornis (Göteborg)
    Ester08 (Linköping)

15 September
    avil(Piteå)
    Cachou(Göteborg)

19 September
    Pupetta (Frankfurt)

20 September
    fröken förväntan (Linköping-Sandvik/Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)
    Säffle2008 (Säffle)
    Dsy04 (Växjö, Cypern)
    Nova79 (Halmstad)
    Keri (Malmö)
    Kekkap (Stockholm)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)
    Sanfor (Göteborg)
    Flowerrose (Stockholm)
    Cillsingen (Vittsjö/Göteborg)
    PB7 (Mullsjö)

hoppas alla är med nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-13 16:55
    här finns en tråd för den/dem av oss spetemberbrudar som vill fortsätta snacka nu såhär efter dne stora dagen
    .. beroende!? .. HAHA.. nä aldrig va!

.. www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m3084463.html

• Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
  • matildaochniklas

Vi har verkligen ingen traditionell bordsplacering, bryter säkert mot alla regler som finns
    Vi har våra närmaste kompisar vid honörsbordet. Dom kommer nog bli glatt överraskade eftersom vi inte har några tärnor och marsalkar, men nu blir dom lite bekräftade iaf

• sandybee

Vad härligt! Vi kommer nog göra så att best man och en av tärnorna får sitta vid honnörsbordet och så några av våra bästa vänner. Det blir nog bra. Lite knepigt bara när man bara har en marskalk (best man) och 3 st tärnor.

• matildaochniklas

Vi valde så för att mina föräldrar är skilda och min m2b har bara en släkting - sin mamma, det blev såå fel tyckte vi!
    därför tog vi kompisar istället

• matildaochniklas

åå, jag är så glad! pratar precis med min lillasyster på msn, hon jobbar i norge över sommaren. hon och hennes kompis har ordnat serverings - och städpersonal till bröllopet plus att min syrras kompis som ska servera även ska ta vimmelbilder under kvällen hon har gått fotokurser o är superduktig!!!!
    Min syster är bäst!

• Angelikasen

Halloj på er alla! Jag gifter mig också den 6 september och jag måste erkänna att jag börjar bli ruskigt stressad. Dessutom ska jag byta jobb den 20 augusti, och det gör mig inte lugnare direkt. Det är allt för mycket kvar att göra och jag har inte ens pratat med tjejen som ska göra min bukett ännu. Hon är florist, men har gått i samma klass som min syster, så hon gör buketten på fritiden, typ som en present... Min syster har även fixat serveringspersonal, så jag har mycket att tacka henne för just nu. Syrror är toppen!

• Lillsnufflan

Ankan80 skrev 2008-08-06 15:55:45 följande:

åhh...nu när allting börjar falla på plats har jag fått lust att börja pyssla med bordsdekorationer o dyl. Innan så ville jag inte ens tänka på det. Tsss...roligt
    [/citat]

Jag har också precis börjat tänka på det, det är faktiskt riktigt kul. Jag skickade min mamma till IKEA idag för att köpa lila värmeljus och lite annat smått och gott.
    avil skrev 2008-08-06 16:58:48 följande:
    [citat]
    OJ,kom just på att jag ska nog fara på nån tygaffär o se om de har nåt fint band jag kan sätta runt blomstjälkarna!! Finns såna där nålar med pärlor på med tror ni??Tänkte ju bara gå i cypern o köpa några långstjälkade blommor ihopsatta redan,men kan ju sno dit ett band själv?Eller?Tänkte så bara för att om jag säjer att det är en brudbukett kanske det blir svindyrt?va tror ni?
    Klart du kan, det blir säkert jättefint.
  • Lillsnufflan
    Kärlek08 skrev 2008-08-06 21:09:01 följande:
    Men hör och häpna... INGEN har tackat nej till vårt bröllop!!!! Visserligen är det tre som inte osa:t men de har talat om när vi setts att de kommer...
    Hjälp! Jag hoppas verkligen att några kommer att tacka nej till vårt! Vi har nämligen bjudit fler än vi har råd med (72 personer) eftersom vi kallt räknat med att folk kommer att tacka nej.
  • Lillsnufflan

Upps! Det blev lite knäppt i mitt förrförra inlägg. Min egen kommentar hamnade som citat, det var inte meningen...

• Freckles

Ops, nu är det bara en månad kvar. Ganska precis, eller rättare sagt... om en månad är vi 6.e september brudar nygifta!!!!!
    Jag längtar!!!!!

• Kärlek08

Ja, det hade vi också räknat med... inte för att vi inte har råd kanske men vi tyckte 48-50 st va lagom många... så vi bjöd några "extra" som låg precis utanfö den mer självklara listan . Men nu är vi bara glada över att alla har tackat ja!

Lillsnufflan skrev 2008-08-06 23:31:00 följande:
    Hjälp! Jag hoppas verkligen att några kommer att tacka nej till vårt! Vi har nämligen bjudit fler än vi har råd med (72 personer) eftersom vi kallt räknat med att folk kommer att tacka nej.
Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!