septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
Märkligt att det kan vara så svårt. Hoppas ni får bättre tur på fredag!
Märkligt att det kan vara så svårt. Hoppas ni får bättre tur på fredag!
Jag har inte blivit hippad, och tvivlar på att jag blir det. Har inget sammanhållet kompisgäng utan en kompis här och där, många killkompisar, som inte känner varandra. Gifter oss 6/9.
Vilket bra pris för blommorna, jag får betala 2200 kr för brudbuketten och 3x500 kr för tärnbuketterna :(
Vad roligt! Berätta mer!
Wow, vilken dag! Underbart med såna omtänksamma vänner!
Idag har jag bokat in vaxning 2 dagar före bröllopet, så man blir fin till stora dagen. Ska bara boka in manikyr och pedikyr också.
Och så har vi efter mycket om och men bokat bröllopsresan!!! Den 27/22 åker vi till Tulum i Mexico och bor på lyxig all-inclusive resort med närhet till Maya-ruiner och fantastisk dykning! Ser så fram emot det! Vi valde till slut bort Maldiverna eftersom vi var rädda för att bli uttråkade där, vi är för vana vid aktiviteter.
Och så har vi fått reda på vad vi ska få av m2b's mormor och föräldrar, vilket jag tycker är jättetråkigt för jag gillar överraskningar! Men vi får iaf 14 st jättefina vinglas som ät arvegods och jättegamla. Och så får vi pengar av svärföräldrarna, vilket inte är så oväntat eftersom det är det vi önskar oss. Men måste de berätta det i förväg?
Glömde nämna; jag har lite panik över att jag ska till sömmerskan på fredag och inte hunnit köpa underkläder eller skor än - panik!
Nja, det känns faktiskt rätt ok. Fick tag i ett par fina bröllopsskor på rea idag, endast 100 kr - vilket fynd! Och så har jag en hyfsad idé om vilka underkläder jag ska köpa, måste fixas innan tiden hos sömmerskan på fredag.
Annars i princip bara bordsplacering och festprogram kvar, men det är å andra sidan rätt tidskrävande aktiviteter :/
Vad skönt! Jag känner samma sak med min. Du kommer att känna dig vackrast på jorden på din dag, och det kommer gästerna också tycka!
Kärlek08 och Fröken Förväntan: Vilka jättefina dukningar! Kommer nog att instruera festvåningen att stjäla några idéer där!