septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
Nu har jag, trots det inledande motståndet, varit och blivit fotad á la Secret Box! Det var hur kul som helst Kan varmt rekommenderas! Tror m2b kommer bli superglad.
Nu har jag, trots det inledande motståndet, varit och blivit fotad á la Secret Box! Det var hur kul som helst Kan varmt rekommenderas! Tror m2b kommer bli superglad.
Jättesnyggt! Du kommer vara urläcker på dagen D!
Snart fru Wennerström skrev 2008-08-22 16:18:01 följande:
Blir nog min vanliga, Calvin Klein's "Euphoria"
Snart fru Wennerström skrev 2008-08-22 17:56:57 följande:
Vit ros skrev 2008-08-22 18:33:04 följande:
Precis kommit hem från min möhippa .... otroligt roligt!
Vilka fantastiska väninnor man har! Och vilket helt otroligt bra kidnappning! ... skriver mer imorgon när jag fått lite sömn i mig!
Kärlek08: Låter som en underbart rolig möhippa!
Detaljer från min hippa finns här www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m3059439.html
lanovia 08: Nämen, klart dina vänner inte känna skuld för det! Det är ju tanken som räknas och om de försökt få till något men pga ditt schema inte kunnat få till mer än "bara" en middag så är ju inte det något att gräma sig över. En middag är ju iaf ett firande! Inget som säger att en hippa måste innehålla några särskilda aktiviteter, det handlar ju om att fira den blivande bruden.
Sen förstår jag inte heller varför svensexor lockar fram det grisigaste ur vissa män Jag bävar inför nästa helg då de ska ta min m2b. Han har alltid sett till att de andras svensexor varit - låt oss kalla det för mindre obehagliga - men det är ingen garanti för att de kommer att vara snälla mot honom. Han har en bror som försöker överträffa sig själv i att komma på djävulskap att utsätta honom för. De får inte röra hans skäggstubb eller hår för då blir jag vansinnig!
ugla: Låter som du haft en underbar dag! Vad underbart med badrumsmys!
Jag känner lite samma sak. Det måste ju betyda att man är redo, eller hur!