• Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

ja.. det är väl lika bra att starta vår SISTA tråd då.. haha

Nu bränner det i knutarna! Så detta blir alltså vår sista anhalt, sedan är vi alla gifta! jihooooo! .. kan de bli bättre.. nä, tänkte väl de

ska nu försöka sammanställa en ny lista så att alla kommer med .. annars är det bara hojta

5 september
    Pollie (Solna)

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)
    janedoe (Falköping)
    sandybee (Stockholm)
    septbröllop (Malmö)
    Vit ros (Göteborg)
    Krisselito (Stockholm)
    Ettplusett (Oskarshamn)
    KarinTherese (Vetlanda)
    Ida Johansson (Sävsjö)
    Freckles (Stockholm)
    Sofia86 (Finland)
    Medeltidsbrud (Västerås)
    septbröllop (malmö)
    Lane (Hässleholm)
    SacredHeart (Höllviken, Malmö)

12 september
    blueroose (limmared)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)
    cattapulten (Stockholm)
    bjornis (Göteborg)
    Ester08 (Linköping)

15 September
    avil(Piteå)
    Cachou(Göteborg)

19 September
    Pupetta (Frankfurt)

20 September
    fröken förväntan (Linköping-Sandvik/Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)
    Säffle2008 (Säffle)
    Dsy04 (Växjö, Cypern)
    Nova79 (Halmstad)
    Keri (Malmö)
    Kekkap (Stockholm)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)
    Sanfor (Göteborg)
    Flowerrose (Stockholm)
    Cillsingen (Vittsjö/Göteborg)
    PB7 (Mullsjö)

hoppas alla är med nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-13 16:55
    här finns en tråd för den/dem av oss spetemberbrudar som vill fortsätta snacka nu såhär efter dne stora dagen
    .. beroende!? .. HAHA.. nä aldrig va!

.. www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m3084463.html

• Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
  • Fröken förväntan

Snart fru Wennerström skrev 2008-08-18 12:46:52 följande:

.. ja även om jag inte fick min hippa i helgen så hade jag å svärmor dunderkul. i fredags var vi på "mamma mia".. säger bara de, gå å se den, ett måste!.. gud fick rysningar fleeera gånger, gud så pampigt de var, hade inte kunnat föreställa mig den på svenska.Sedan åkte vi ålandskryssning lör-sön å partade å hade det skoj.. så nu är man lagomt mör i kroppen!
    Vilket härligt förhållande du verkar ha till din svärmor . Det är nog inte helt vanligt, tyvärr!
  • sandybee

Vet precis vad du menar! Jag vill också!

Är som sagt lite misstänksam nu, tror det kommer bli helgen innan bröllopet men det känns hemskt för då kommer jag var tokstressad + inte tycka det kommer vara kul om det blir trevligt spa eller liknande eftersom jag inte får raka mig nu fram tills jag ska få ben/bikini/armhålor vaxade några dagar innan bröllopet *suck*

Snart fru Wennerström skrev 2008-08-18 12:50:35 följande:

.. men nu får de banne mej hippa mig snart, för jag börjar bli lagomt avis på er andra och lääängtar som en tok!
  • sandybee

Håller med, har ett bra förhållande till min svärmor men inte alls på den nivån! Vad trevligt att kunna göra såna saker tillsammans.

Fröken förväntan skrev 2008-08-18 13:09:37 följande:

Vilket härligt förhållande du verkar ha till din svärmor . Det är nog inte helt vanligt, tyvärr!
  • matildaochniklas

Min mamma, syster och svägerska bjöd ut mig på mat och bio igår. Vi såg mamma mia, jag håller med dig. Såå himla bra!

.. ja även om jag inte fick min hippa i helgen så hade jag å svärmor dunderkul. i fredags var vi på "mamma mia".. säger bara de, gå å se den, ett måste!.. gud fick rysningar fleeera gånger, gud så pampigt de var, hade inte kunnat föreställa mig den på svenska.Sedan åkte vi ålandskryssning lör-sön å partade å hade det skoj.. så nu är man lagomt mör i kroppen!
  • Snart fru Wennerström

matildaochniklas:
    ok, men såg ni dem på bio?.. vi var på musikalen på globen .. ska väl se bio.n nu snart med, för att de skillnader och likheter .. hehe
    va gulligt va dem att bjuda dig

förken förväntan:
    ja vi trivs bra ihop, har mycket att göra med allt dem ställt up och gjort för mig, (har haft det väldigt svårt periodsvis) och då blir det att bandet växer

• Snart fru Wennerström

har en fundering, nu är det några såhär i efterhand som väldigt gärna hade velat blivit bjudan till middagen efteråt, men som vi inte hade möjlighet till, och vi kommer nu istället be dem komma sedan mot kvällen då "festen" börjar. Bridezilla som jag är undrar jag nu om vi bör göra placeirngskort till dem oxå, som då måste stå tomma till kvällen innan dem kommer, lr om dem får/kan ta stolar från folk, som vi vet kommer bege sig tidigare pga att dem kommer ha barn med sig.

• Fröken förväntan

Snart fru Wennerström skrev 2008-08-18 13:27:38 följande:

har en fundering, nu är det några såhär i efterhand som väldigt gärna hade velat blivit bjudan till middagen efteråt, men som vi inte hade möjlighet till, och vi kommer nu istället be dem komma sedan mot kvällen då "festen" börjar. Bridezilla som jag är undrar jag nu om vi bör göra placeirngskort till dem oxå, som då måste stå tomma till kvällen innan dem kommer, lr om dem får/kan ta stolar från folk, som vi vet kommer bege sig tidigare pga att dem kommer ha barn med sig.
    Men om de ska komma EFTER middage, behöver de några sittplatser då? Eller har jag missuppfattat allt nu?
  • janedoe

sandybee: Äsch! ;) Jag känner lite samma sak över mig själv.. hehe... Problemet är att jag tror det utåt kan se ut som Fröken Duktig försöker bevisa HUR duktig hon är. Men i själva verket hänger allt på mitt enorma kontrollbehov i kombination med en ytterst snål sida som ändå vill uppleva lyx. Jag ska göra allt själv, för att få det perfekt och precis så som jag själv vill ha det... Jobbigt värre. ;)

• janedoe

Åh möhippa, du möhippa, vad är väl som du?
    Jag väntar också, har ingen aning om nåt planeras för mig. Om så, så är de väldigt väldigt hemlighetsfulla de däringa tjejerna.

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!