• Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

ja.. det är väl lika bra att starta vår SISTA tråd då.. haha

Nu bränner det i knutarna! Så detta blir alltså vår sista anhalt, sedan är vi alla gifta! jihooooo! .. kan de bli bättre.. nä, tänkte väl de

ska nu försöka sammanställa en ny lista så att alla kommer med .. annars är det bara hojta

5 september
    Pollie (Solna)

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)
    janedoe (Falköping)
    sandybee (Stockholm)
    septbröllop (Malmö)
    Vit ros (Göteborg)
    Krisselito (Stockholm)
    Ettplusett (Oskarshamn)
    KarinTherese (Vetlanda)
    Ida Johansson (Sävsjö)
    Freckles (Stockholm)
    Sofia86 (Finland)
    Medeltidsbrud (Västerås)
    septbröllop (malmö)
    Lane (Hässleholm)
    SacredHeart (Höllviken, Malmö)

12 september
    blueroose (limmared)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)
    cattapulten (Stockholm)
    bjornis (Göteborg)
    Ester08 (Linköping)

15 September
    avil(Piteå)
    Cachou(Göteborg)

19 September
    Pupetta (Frankfurt)

20 September
    fröken förväntan (Linköping-Sandvik/Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)
    Säffle2008 (Säffle)
    Dsy04 (Växjö, Cypern)
    Nova79 (Halmstad)
    Keri (Malmö)
    Kekkap (Stockholm)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)
    Sanfor (Göteborg)
    Flowerrose (Stockholm)
    Cillsingen (Vittsjö/Göteborg)
    PB7 (Mullsjö)

hoppas alla är med nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-13 16:55
    här finns en tråd för den/dem av oss spetemberbrudar som vill fortsätta snacka nu såhär efter dne stora dagen
    .. beroende!? .. HAHA.. nä aldrig va!

.. www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m3084463.html

• Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
  • Kärlek08

oj vad ni skriver

Lillsnufflan: visst är det konstigt, man tror man ska ha en sorts klänning men sedan visar det sig att man vill ha ngt helt annat. Jag skulle inte ha axelbandslöst, inte släp och en ganska slät klänning... det är ju bara att kolla galleriet för att se att jag ändrade mig lite...

Jag väntar med spänning för att se om jag blir hippad i helgen... fick ett konstigt sms från min kompis i onsdags där hon undrade om skulle göra ngt på lördag vid lunch elle rom hon och hennes son kunde komma och hälsa på. Hon brukar inte vara ute i så god tid annars utan är mer spontan av sig så jag undrar om det var ngt knep för att hålla mig hemma. Dessutom var en annan kompis hemma hos mig och när jag sade att jag starkt misstänker en hippa på lördag så skrattade hon och såg så pillemarisk ut. Men, det kan ju vara som sambon säger, att jag ser tecken som inte finns och kommer bli grymt besviken när min kompis kommer med sin son precis som hon sagt

Blir dock lite orolig för sambon ska på mc-träff imorgon och vem ska då passa sonen om jag blir hippad??? vi har ju ingen släkt här ju!

• Kärlek08

just det vi fotar före vigseln, men vi har sen vigsel, kl 16.30

• Moonlightshadow

Vi kommer oxå att fota före vigseln. Blir bäst så annars får juh gästerna vänta så länge.

• matildaochniklas

Vi fotas också före vigseln. Sen har min syster fixat så att hennes kompis kommer att fota under kvällen, hon är duktig och har en fin kamera

• matildaochniklas

Vi gör inte heller någon direkt provdukning. Men vi kommer att ha en planka i mitten av bordet som ska vara inslagen i papper i våran temafärg, vi ville bara kolla hur det funkade. Vi testade igår och det blev kanonbra!

Snart fru Wennerström skrev 2008-08-14 15:58:31 följande:

är det bara vi som inte kommer provduka?.. vi är säkra på hur vi vill ha det, så vi tror inget kan gå fel.. tänker vi fel då?.. lr är det alltid bäst att provduka?..stressar upp mig för att jag hela tiden tror att vi glömmer ngt, så det känns som att provdukningen får komma sist isåf
  • Vit ros

www.alltombrollop.com/festen/blommor/vaelj-raett-blombukett.aspx&tab=1&filter=&opened=
    Så här ska min bukett se ut. Jag föll pladask när jag såg dedn. Priset är max 800:- och då ingår coursage. Så det är jag ganska nöjd med.

Vad bra att ni tycker som jag. Klart jag ska ha klänning och hela kittet. Vet inte vad som flög i mig här om dan

Vi kommer fota efter vigseln för vi har gott om tid innan festen drar igång. Sen har vi tyvärr ingen "riktig" fotograf. Så jag hoppas vi får några bra bilder. Är lite petig med det där själv nämligen.

Har oxå provdukat och känns bra. Skönt att ha det avklarat

• Kärlek08

Nu har jag knåpat hela dagen... hade en fyra i syslöjd men jag praktiserar inte så ofta så det tar en stund när jag väl ska sy ngt. Nu är iaf min bröllopsväska klar. Den blev bra... på lite avstånd finns en bild i gelleriet iaf.

Trodde jag skulle bli hippad idag, var nästan säker men det har inte dykt upp ngn alls... inte ens min kompis som skulle komma...nu börjar jag undra om jag kommer få ngn över huvud taget... det är ju bara två möjliga helger kvar...

• Ankan80

Ingen möhippa för mig ännu!
    Är lite nervös för min m2b är på svensexa nu. Hoppas de är snälla mot honom!

• Lillsnufflan

Jag gav min m2b fria tyglar med buketten. Jag är jättedålig på sånt så jag tyckte vi kunde vara traditionella. Så det blir en gåva från honom och han har formgivit den själv (tillsammans med floristen, hoppas jag )

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!