Inlägg från: Fröken förväntan |Visa alla inlägg
  • Fröken förväntan

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Kanelisen skrev 2008-08-19 19:32:42 följande:
    Okej, min mamma låter så här (hon syr lapptäcken jämt och har chow-chow nr 6 nu). Vi har inte med några namn."lappsjuk dam med faiblesse för orientaliska tempelvaktare"Eller min farbror som har jobbat på skatteverket hela livet och samlar på gamla veteranbilar som han själv rustar upp: "gammal skattletare med förkärlek för gamla vrak"Fröken förväntan skrev 2008-08-19 18:58:41 följande:
    Ok. Att han jobbar med att skapa prototyper kanske kan omvandlas till att han föredrar modeller/spenderar dagarna med modeller/omger sig av modeller (vilket kan misstolkas som fotomodeller kanske).

Ska finurla vidare på resten . Känner mig inte så kreativ!
  • Fröken förväntan

Äh, jag kommer inte på något bra...

Skånepåg som snart spenderar dagarna med tyska modeller.

... det blev inte bättre än så :-P

• Fröken förväntan

Lovar att hojta om den gudomliga inspirationen skulle komma!

• Fröken förväntan
    Skonie skrev 2008-08-20 07:21:15 följande:
    Är det bara vi som är klara? (förutom väderbiten då)
    Ja, vädret är ju tyvärr opåverkbart . en nu har ju halva augusti regnat bort så sptember kommer att strååååla . Vi har lite på våra fest- och vigselprogram kvar samt lite småinköp. Annars klart!
  • Fröken förväntan

lanovia 08 skrev 2008-08-20 14:22:38 följande:

dansant och dansant.. Vi skall väl inte ta i nu. Jag var nöjd över att vi klarade av 1-2-3 1-2-3 i rätt takt. Mer avvancerade än så är vi inte. Att snurra samtidigt har vi som överkurs. Fröken förväntan skrev 2008-08-19 12:21:51 följande:
    Vi har inte heller riktigt fått in snurren än . Kollade på youtube och hittade lite instruktioner så vi får väl se hur det går .
  • Fröken förväntan
    Ankan80 skrev 2008-08-20 15:07:08 följande:
    Vilka solosånger skall ni ha?
    Lets stay together - Al Green
    &
    Mitt hjärtas fågel - Michael Wiehe
  • Fröken förväntan

lanovia 08 skrev 2008-08-20 19:18:36 följande:

Skall ni dansa vals som första dans eller?Fröken förväntan skrev 2008-08-20 16:19:22 följande:
    Japp, vi hade storslagna planer på att öva in någon kul dans men tiden börjar rinna iväg så det får bli en tafflig vals istället
  • Fröken förväntan

Måste bara beklaga mig lite. JAG BLIR GAAAAALEN på min sambo som håller på att ändra planer hit och dit så jag har ett sjå att försöka ordna så att svensexan blir av utan att han vet något. De ska nämligen ha den i Stockholm (han är därifrån) och jag hade det vattentäta alibit. Jag ska nämligen upp och springa Tjejmilen nästa helg och då ska han med (och då ska de kidnappa honom på lördagen), men nu har han bestämt att han ska dra med sin systerdotter på Gröna Lund eftersom hon har fyllt år och jag har verkligen försökt få honom att fatta att jag INTE vill gå på lördagen men han blir bara sur och fattar inte varför.

Nu har jag visserligen pratat med hans syster och systerdottern så de vet att vi inte kommer på lördagen... men det vore så bra att göra det den helgen, typ på FREDAGEN så vi slipper åka upp till STHLM en annan helg.

Var bara tvungen att gnälla lite, grrrrrrrrrr!

• Fröken förväntan

lanovia 08 skrev 2008-08-20 19:47:42 följande:

Fröken förväntan, klurigt det där. Kan du inte få systern att säga att hon inte kan på lördagen. Att hon t.ex nu i dagarna blivit bjuden på en fest eller något sådant och att hon föreslår att ni ses på fredagen istället.Vet hur du har det. jag håller på och koordinerar här för fullt för att få ihop det till sambons svensexa.
    Jo, jag funderar på det. Det är bara det att jag har tjatat så om att vi ska gå på fredagen istället så jag tycker att det verkar lite misstänkt... men det kanske är JAG som är paranoid .
  • Fröken förväntan
    Skonie skrev 2008-08-20 20:13:49 följande:
    Hörni.. Lite hjälp tack. Vi ska inte ha efterrätt utan bara kaffe och tryfflar. Kan någon tipsa om en trevlig smaksättning? Vi är inte speciellt förtjusta i tryffel smaksatt med likörer och sånt
    På en kompis bröllop hade de tryfflar med mörk-choklad-smak (rena tryfflar) som serverades med ett färskt hallon på. De var supergoda .
Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!