septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
ja det gjorde jag Här är den ..
www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m3018668.html
Mycket roligt där, vi har valt ut dem vi vill ha i vårt festprogram.
lanovia 08 skrev 2008-08-10 13:26:51 följande:
ja det gjorde jag Här är den ..
www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m3018668.html
Mycket roligt där, vi har valt ut dem vi vill ha i vårt festprogram.
lanovia 08 skrev 2008-08-10 13:26:51 följande:
avil; det är ju som sagt mycket rea nu, halva reapriset, så om du hittar ngt, så gör du säkert kap, gör en runda på stan, kanske hittar du ngt
vi var ner idag nu för att se så att m2b's kläder satt som dem skulle, så han hade rätt storlek osv. När vi kom dit och dem kommer ut med kläderna han skall prova, blir vi båda helt paff, dem har då lagt undan frakcoaten i helt annan färg än den vi valde .. detta trots att vi varit ner förr och då har det alltid varit rätt färg.. hm, ibland undrar man vad dem sysslar med, damen där skyllde såklart på ngn annan!.. aja nu ordnar det sig ändå, tur det!
vi hittade oxå en matchande näsduk som dom vek snyggt åt oss
när vi ändå var i svängen och ordnade med det så tänkte vi att vi åker och kikar på skor till m2b på samma gång, och hittade hur fina som helst, han är ganska kräsen på skor, men detta gick jättebra, även sånna som han kan använda sedan, till mer än bara finare tillfällen.. som hittat, 279:-
lägger in en bild i galleriet
såå roligt det låter! va kul.. nu undrar jag mer och mer vad som kommer hända en själv
hm... diamanter vet jag inte, men pärlor av alla dess slag har dem iaf på panduro. Annars kanske ngn lokal hobby butik i din stad har (liknande) det du söker?
Tutik och Prasart skrev 2008-08-12 22:49:05 följande:
vi har inte så mycket kvar, vi hålle rockså på att skriva ut festprogram, sedan väntar vi FORTFARANDE på folks svar om dem kommer lr ej, som inte kan bestämma sig, blir så less, för det tar sån kraft av en att tänka på hur det blir om dessa kommer eller inte kommer.. pust
därför är inte heller bordsplaceringen spikad och inte heller allas placeringskort gjorda, men de e ju bara småsaker. nästa fredag ska jag på konsultation hos hon som skall göra make och frisyr, sedan väntar jag bara på att min slöja skall komma på posten och att klänningsändringen ska bli färdig hos sömmerskan (vilket den kommer bli typ en vecka innan, men den kommer få hänga kvar där till vi åker uppåt den 4:e, så jobbigt för den tar sån plats hemma)
annars har vi det mesta under kontroll
jättetjusig dukning fröken förväntan!
sedan kom jag ju på att vi måste köpa kvistar till vår dukning och annat smått.. och så måste vi skriva ner uppdragen till dem som skall få det .. tycker ni man kan/ska ha pris till den/dem som vi tycker lyckas bäst med sitt uppdrag, eller blir det för mycket?.. då vi även kommer han bingo och tipsrunda med vinster
alla här inne verkar ha koll på sitt
kärlek08, grym dukning, de kommer bli super!
är det bara vi som inte kommer provduka?.. vi är säkra på hur vi vill ha det, så vi tror inget kan gå fel.. tänker vi fel då?.. lr är det alltid bäst att provduka?..stressar upp mig för att jag hela tiden tror att vi glömmer ngt, så det känns som att provdukningen får komma sist isåf
jag är rädd att min bukett också kommer bli rätt dyr, jar har fått ett "tak" på 2000:- som den max kommer kosta, just beroende på att priset skiljer sig väldigt olika på några dagar, och för att hon inte riktigt vet hur många blommor det går åt.
jag skall ha en helt rund boll, den kommer hänga i ett sidenband som jag kan hålla den i. I bollen ska jag endast ha vendelarosor och ormhassel, kanske att jag själv kommer trycka ner ngt fint som glimmar till lr så
Tutik och Prasart skrev 2008-08-14 18:59:09 följande:
neeej, allt jag skrev försvann!, tror jag blir tokig!
ja ska fatta mig kort.. puh, mycket att läsa, varit i sthlm på weekend med svärmor, vi har haft superskoj, och det verkar ni andra som blivit hippade också haft!.. kul! min m2b fick sin svensexa i helgen, bara 2 resterande helger kvar för mig att bli hippad nu!
vi kommer fotograferas innan vigseln.
kärlek08: Jättefin väska! du har köpt bågen på panduro va!?