septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
vi har småpyssel kvar, sedan ska vi skriva ut festprogrammen. igår blev bordsplaceringen äntligen färdig! idag ska jag och en vän vika servetter
vi har småpyssel kvar, sedan ska vi skriva ut festprogrammen. igår blev bordsplaceringen äntligen färdig! idag ska jag och en vän vika servetter
gud så jag lääääängtar nu.. tycker tiden går så sakta.. kan knappt koncentrera mig på något!
är nästan stensäker på att jag får min hippa nästa helg, är för listig
jag som ville ha den nu till helgen, men jag får ju en iaf
hihi.. de e bara dem som inte riktigt tänker på vad dem säger, men inget är 100%, dem behöver inte dyka upp nästa helg för det, dom kanske bara vill att jag ska tro de
Fröken förväntan skrev 2008-08-20 22:39:57 följande:
ankan80;
fin tiara! enkel å söt så som jag gillar
jag har det oxå tråkigt, längtar så mycket, men tiden går så sakta.. inge jobb här heller
så mysigt!
vi åker uppåt imorrn, då ska jag även på konsultation för hår och smink, ska bli skoj
sedan ska vi också mysa resten av helgen
ooh, vilken fin!!.. ok om jag lånar den lite ?.. som jag kan visa frissan imorrn, för lite inspiration?
tack
Grattis lanovia, va kul för dig!
lanovia 08 skrev 2008-08-21 19:53:01 följande:
Nu har jag varit hos frissan, känns helbra!.. nu kan jag känna mig lugn
bilder på provuppsättningen finns i galleriet .. dock kommer frisyren vara mer "uppbullad" mitt på huvudet för mer 50-tals stuk på frisyren, men detta var ju bara ett prov så att säga. Är jättenöjd!