Nu har jag beställt min bukett (men inte trodde jag att det skulle vara så svårt)
Hej,
Jag ska gifta mig den 20:e september. Tycker att jag varit ganska väl i tid när det gäller det mesta och jag trodde helt enkelt inte att det här med brudbukett var ngt som behövde beställas långt innan (speciellt då jag inte ska ha några extrema blommor). Ringde i morse till en av de mer välkända butikerna i Stockholm och blev nästan utskälld när jag sa att jag skulle gifta mig redan i september. Tre månader innan var man tvungen att beställa för de (som expediten sa) "vi måste faktiskt också kunna planera vårt arbete".
Läste lite runt här på sidan och fick tips om en butik i sundbyberg (floristverkstan hette de tror jag) och de var hur gulliga som helst. Har nu varit på besök i butiken och lagt min beställning. De lyssnade på mina önskemål och kom med precis lagom tips och råd. Kommer ha en rund men luftig bukett med röda, cerise och ljusrosa rosor (och lite grönt här och där).
Tänk vilken skillnad bemötande gör. Butiken i stan som jag för övrigt handlat en hel del i tidigare kommer jag aldrig gå tillbaka till.
Ville bara dela med mig.