• Snart fru Nilsson

080808, hur gick det sedan?!!

Efter en del snack så bestämde vi som haft förra forumet 080808 att det skulle bli en uppföljare för att höra hur det gått osv. Nu kör vi så det ryker, få nu höra hur det gick för er alla!!

• Svar på tråden 080808, hur gick det sedan?!!
  • Nightingale

Måste logga in och kolla!

• Nightingale

Nej mitt var inte ändrat

• Tant M

Nu finns det lite bilder i mitt galleri....för den som är nyfiken

• carand

Hej

Våran dag blev perfekt. Når vi stod på greenen på golfbanan kände jag en droppe regn, men vi klarade oss utan något mer regn just då.
    Det regnade tyvärr när vi skulle anlända till festplatsen. Så vi kunde inte köra ned cabbat eller blåsa bröllopsbubblor utomhus.

Lägger in lite bilder senare.

• Nightingale
    Gutegirl skrev 2008-08-18 16:05:02 följande:
    Snygging!! Jättefina bilder!
    Tack tack!! jag är jättenöjd!
  • Tant M
    carand skrev 2008-08-17 19:45:54 följande:
    HejVåran dag blev perfekt. Når vi stod på greenen på golfbanan kände jag en droppe regn, men vi klarade oss utan något mer regn just då.Det regnade tyvärr när vi skulle anlända till festplatsen. Så vi kunde inte köra ned cabbat eller blåsa bröllopsbubblor utomhus.Lägger in lite bilder senare.
    Grattis! Hoppas ni är lika lyckliga som ni ser ut... golfbilden är toppenfin!
  • Äntligen är det min tur

Hörrni va snyga vi va allihopa!!

Synd att det är över bara... När får man va så snygg nästa gång tro??!! Typ... Aldrig, snyft.

I morrn ska vi åka på en kortistrip själva på spa 2 nätter utan barn. 13 januari åker vi till Florida 3v + 1v på Jamaica. Lääängtar bort nu när vädret inte är toppen direkt.

Svar på tråden 080808, hur gick det sedan?!!