• Snart fru Nilsson

080808, hur gick det sedan?!!

Efter en del snack så bestämde vi som haft förra forumet 080808 att det skulle bli en uppföljare för att höra hur det gått osv. Nu kör vi så det ryker, få nu höra hur det gick för er alla!!

• Svar på tråden 080808, hur gick det sedan?!!
  • Hedebris

tjuvkika fick vi göra samma dag... :) han la upp bilder efter hand på ett bildpel i festlokalen så vi och gästerna fick se

• Äntligen är det min tur

Jahaaa... va kul då!

Hedebris skrev 2008-08-23 17:06:15 följande:
    tjuvkika fick vi göra samma dag... :) han la upp bilder efter hand på ett bildpel i festlokalen så vi och gästerna fick se
  • Kanada Hjarta Sverige

Hej - Kul att lasa om allas upplevelser! verkar som ni haft en lika underbar dag som jag och min make!
    080808 var verkligen turens dag - med regn i brudkronan annu mer tur - regnet slutade under var vigsel sa fotograferingen kunde goras utan paraplyer - var fest var i cornelisparken, och det visade sig att cornelis fodelsedag ar just 8 augusti!, och sa var det sthlms festen 080808 sa varldens mest fantastiska fyrverkerier smalldes av precis utanfor var festlokal med sthlms vackra stad som bakgrund - vi hade forsta parkett! en dag och kvall for alla att minnas lange!
    vi hade tur redan tva dagar innan vigseln da vi planerade om det hela och flyttade vigseln till kyrkan - vackra katarina kyrka pa soder, och den var tillganglig! sa vi hade en underbar vigsel med trubadur som spelade coldplay "green eyes" och jack johnson "better togehter" inte ett oga torrt - allra minst min makes;) En underbart charmig vigselforattare som vigde oss som sitt forsta par nagonsin i en kyrkosal!
    lagt upp nagra bilder i min profil om nan ar nyfiken.

• carand

Jättefina bilder!!

Kanada Hjarta Sverige skrev 2008-08-25 21:27:31 följande:

Hej - Kul att lasa om allas upplevelser! verkar som ni haft en lika underbar dag som jag och min make! 080808 var verkligen turens dag - med regn i brudkronan annu mer tur - regnet slutade under var vigsel sa fotograferingen kunde goras utan paraplyer - var fest var i cornelisparken, och det visade sig att cornelis fodelsedag ar just 8 augusti!, och sa var det sthlms festen 080808 sa varldens mest fantastiska fyrverkerier smalldes av precis utanfor var festlokal med sthlms vackra stad som bakgrund - vi hade forsta parkett! en dag och kvall for alla att minnas lange!vi hade tur redan tva dagar innan vigseln da vi planerade om det hela och flyttade vigseln till kyrkan - vackra katarina kyrka pa soder, och den var tillganglig! sa vi hade en underbar vigsel med trubadur som spelade coldplay "green eyes" och jack johnson "better togehter" inte ett oga torrt - allra minst min makes;) En underbart charmig vigselforattare som vigde oss som sitt forsta par nagonsin i en kyrkosal!lagt upp nagra bilder i min profil om nan ar nyfiken.
  • Kanada Hjarta Sverige

Tack! :)

carand skrev 2008-08-25 22:23:06 följande:
    Jättefina bilder!!Kanada Hjarta Sverige skrev 2008-08-25 21:27:31 följande:
  • Snart fru Nilsson

wow vad mycket det har hänt för er, själv så valde vi ut foton idag så hoppas det skickas. När det gäller korten så fick jag mitt första nya idag...IIIKKKEEEEAAA..*S*. Ska fixa pass till veckan, åker till London snart så lär behöva det.

• FruZorro

hehe, gamla goa hederliga IKEA

Jag tycker det har varit kul att logga in på sin internetbank, försäkringskassan eller liknande siter och *vips* så har ens nya efternamn stått där. Har nog inte riktigt vant mig vid det än.
    På måndag ska jag fixa mitt pass, för vi åker också till London, då mannen kommer därifrån ska vi på ett stort engelskt bröllop där...för första gången som gifta makar .

• Kanada Hjarta Sverige

nu har jag fatt mitt korkort med nytt namn!! och om tva veckor aker jag till NYC for att fixa nytt pass! maste till ambassaden dar for att fa nytt pass med nytt namn! en urbra ursakt att aka till new york med min basta van! ska bli saaa kul!

• Gutegirl

Hello alla nästan nygifta!
    På fredag åker vi till Amsterdam själva hela helgen UTAN UNGAR!!

• jizz

Blev arg på swedbank då jag beställt Kort på kort.
    Det kom riktigt fort men namnet var ju fel! Det konstiga är att jag väntade med att beställa tills min efternamn var ändrat på deras hemsida! Jag vill ju inte betala 100:- av ren princip eftersom jag måste göra om det!

• Blivande fru 080808

Hej alla 080808 brudar! Igår fick jag äntligen mina bilder, ligger några i mitt galleri om ni vill kika.

Jättefina

Blivande fru 080808 skrev 2008-09-02 09:54:14 följande:

Hej alla 080808 brudar! Igår fick jag äntligen mina bilder, ligger några i mitt galleri om ni vill kika.

Nu är det bestämt. Den 2 oktober kommer vi vara med på tv!!!!
    Du är vad du äter 20.00 på TV 3!!!

Bänka er för en sumo som blir snyggare ju längre ni ser på programmet.....

Svar på tråden 080808, hur gick det sedan?!!