• Snart fru Nilsson

080808, hur gick det sedan?!!

Efter en del snack så bestämde vi som haft förra forumet 080808 att det skulle bli en uppföljare för att höra hur det gått osv. Nu kör vi så det ryker, få nu höra hur det gick för er alla!!

• Svar på tråden 080808, hur gick det sedan?!!
  • Äntligen är det min tur

SNYGGA menar jag juh. JKastar ut det här tangentbordet snart...

• Gutegirl

Äntligen är det min tur skrev 2008-08-18 21:08:13 följande:

Hörrni va snyga vi va allihopa!! Synd att det är över bara... När får man va så snygg nästa gång tro??!! Typ... Aldrig, snyft. I morrn ska vi åka på en kortistrip själva på spa 2 nätter utan barn. 13 januari åker vi till Florida 3v + 1v på Jamaica. Lääängtar bort nu när vädret inte är toppen direkt.
    Vi tänkte sätta på oss våra fina kläder igen på bröllopsdagen och gå ut och äta middag

Kul med resa, vi drar tillAmsterdam om ett par veckor.
  • carand

Tack! Vi är super lyckliga. Nu längtar vi till bröllopsresen i oktober.

Tant M skrev 2008-08-18 18:41:49 följande:

Grattis! Hoppas ni är lika lyckliga som ni ser ut... golfbilden är toppenfin!
  • carand

Vad fina ni var!
    Det ska bli kul att se er på Du är vad du äter. Glöm inte att säga till när det visas i TV.

Äntligen är det min tur skrev 2008-08-18 21:09:08 följande:

SNYGGA menar jag juh. JKastar ut det här tangentbordet snart...

TACK!
    Ni med. Kul golfkort...

LOVAR. Jag skickar ut et massmeddelande här på BT!
    Lite insideinfo kan du få nu....
    8,5 kg ner o 15,5 cm i midjan. men jäääävlar vad jag har slitit kan jag säga.... 20tusen steg om dagen sista månaden =3timmar promenad + 3 ggr/v på gymet. PUST o frust kan jag säga!!! Nu ska bara de sista kilona bort också. Räknar med att det ska vara klart till resan i januari.
    Så nu ska jag "baaara" gå 15tusen steg om dagen har jag tänkt. Får se hur det år när jobbet startar ordentligt nästa vecka. Men jag är på G nu iaf

carand skrev 2008-08-18 21:40:51 följande:
    Vad fina ni var!Det ska bli kul att se er på Du är vad du äter. Glöm inte att säga till när det visas i TV.Äntligen är det min tur skrev 2008-08-18 21:09:08 följande:

KUL. Våra kläder kan bli lite kluriga o trippa runt i...
    Men jag ska på bröllop om några veckor så då ska jag ha mina fina dag2 kläder iaf!!

Gutegirl skrev 2008-08-18 21:22:28 följande:
    Äntligen är det min tur skrev 2008-08-18 21:08:13 följande:
    Vi tänkte sätta på oss våra fina kläder igen på bröllopsdagen och gå ut och äta middag Kul med resa, vi drar tillAmsterdam om ett par veckor.
  • Nightingale

Jag önskar oxå att det blir fler fester framöver, jag vill vara vacker någon mer gång iår! Jag längtar oxå till bröllopsresa, för min del blir dte NY i april-maj nångång, då vår dotter blivit lite större så att det går att resa ensamma. (Om vi vill det då)

• Hedebris

tja! nu har jag också hittat hit. har lagt in lite bilder i mitt galleri :)

• Dr House

Tänkte bara säga att jag mailat med skatteverket, och de har fel på systemet för vigselaviseringar (tror jag det hette) så det är mååånga i kö för att få efternamn ändrade, de kommer inte in i systemet...

• jizz

Dr House skrev 2008-08-19 20:19:23 följande:

Tänkte bara säga att jag mailat med skatteverket, och de har fel på systemet för vigselaviseringar (tror jag det hette) så det är mååånga i kö för att få efternamn ändrade, de kommer inte in i systemet...
    Kollade mitt igår och det var ändrat nu
Svar på tråden 080808, hur gick det sedan?!!