• mrsD

Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

• Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • stenbruden

Hej tjejer!

Längesen igen... har haft häcken full som vanligt..

Amor nu är det snart din tur Underbart!!! Hade så gärna sett dig i din vackra klänning (du kommer att vara fantastiskt vacker!) men vi har maskerad/kräftskiva hemma hos oss... Kan inte lämna 25 pers
    Lägg upp massa bilder sen!! Har också hört att solen ska titta fram en del på lördag!
    Du har ju hört det en del här nu men glöm inte att NJUTA av dagen

Va kul med hippan Aybee!! Låter som en kanondag! Visst är det underbart när man blir så bortskämd av alla sina vänner... Vad är det där med passet??? Missat en del...

Maj - Va kul med radhuset, grattis!!! Hoppas bebben mår bra och att du gr det med!

Kram allihopa!!!

• 31 maj 2008

Jag mår toppen, snart ska jag träffa mamma och syster och gå på Ikea, mysigt.

Magen mår också bra, växer så det knakar. Riktigt mysig tid just nu.

Hur mår du, Astriden? Inte så lång tid kvar för dig nu ju! Och så flytten innan, var det sista september?

Så tråkigt att jag inte kan komma och se dig på lördag, Amor! Är säker på att ni kommer att få en toppendag.

Bilder på radhuset ska jag försöka fixa fram. Känns riktigt bra, så har vi det som utgångspunkt för att fundera ut om vi vill bygga nytt om några år, eller flytta till hus på landet eller i stan eller nåt annat.

Hoppas det är bra med alla er andra. Känner mig inte så trevlig som inte kommenterar vad alla har haft för sig, men jag har läst allt i alla fall!

Kram!

• Grund

Hej tjejer!

Idag skulle jag varit på logistikkonferens men är hemma med feber, hosta och förkylning. Så trist!
    Tråkigt att missa när det väl händer något kul på jobbet och krafter att packa har jag inte heller. Gud vad det är tråkigt att vara sjuk!

Nu ska jag nog sova en stund.

KRAM

• AyBee

Men stackars dig Grund-gumman. Krya på dig!!!

Stenis - Under första semesterveckan så frågade M om inte mitt passa hade gått ut. Jag gick in o kollade och mycket riktigt så hade det gått ut i maj nu iår. Jag sa att jag såklart väntar tills efter vi gift oss så att jag får med mitt nya namn, men då blev han helt förstörd och sa att du kommer behöva passet INNAN vi gifter oss.......så nu väntar vi med spänning vad som kommer hända inom 7 veckor

• stenbruden

Men gud va spännande!!!!!! Jag hade dött, är ju så nyfiken av mig... Då förstår jag att det är pirrigt med pass!!!

• AyBee

Godmorgon

Tittar in lite snabbt...kommer ha sjuk mycket att göra under dagen, men ska försöka titta in lite då o då.

Amor.......2 dagar kvar!!!

• Astriden

God morgon tjejer, nu är min dator tillbaka underbart!

31 maj, va kul att se dej!
    Flyttbilen kommer 08:00 den 19e September. kulkul
    hojta till om du har tid för en fika när du är i stan

Amor, självklart fixar jag!
    ser ram emot mailet

Grund, stackare. Krya på dej!

• mrsD

Grund - krya på dig!!

Amor - hur e läget?? börjar närma sig me stormsteg...=)

Idag ska jag o titta på en alldeles ny liten bebis *ler* spännande!

• Astriden

mrsD va mysigt!
    ni får komma ut till mej å kika på bebisen när den är mini sen i okt/nov

• Amor Eterno

Halloj tjejer!!

Sitter hemma och håller på med musiken till festen skall nu städa lite här hemma. Imorgon kommer resten av släkten till Sverige!!

Var och hämtade de ifrån Portugal igår Senare idag är det lite sightseeing med dem i stan!

Allt går perfekt, alla fest program och vigsel program är färdiga nu är det bara bordsplacerings tavlan kvar, men själva placeringen är oxå färdig!!! Känns skönt med allt, igår var det smink och naglar som blev så bra.

Länner mig inte alls nervös mer ängslig!!! Tänker på er och förstår hur ni kände er Tack för alla hälsningar!!!

Nu back to work! Puss & Kram

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5