Inlägg från: Amor Eterno |Visa alla inlägg
  • Amor Eterno

Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

Halloj tjejer!!

Val - Skulle vara roligt att få se bilderna sen hur det blev, tur att ni slapp betala... Sånt gillar vi!

Astrid - Upp med hakan jag missa första uppkörning jag med..grät floder men sedan var jag ännu mer koncentrerad och fick den

Grund - Kul med nya kläder vet hur det känns nu när man har hus tänker man två gånger men visst måste man unna sig!!

Barba - Hoppas allt gich/går bra med det nya hus köpet

Aybee hänger på ditt schema

V 39 Fika

Mån
    AyBee
    Amor

Ons
    AyBee
    Amor

• Amor Eterno

Hejsan!!!

Grund - Så kul att träffa dig tänker ju på det varje dag att du bor sååå nära
    Jag längtar till fikat nästa vecka. Hoppas allt går bra idag med slipningen osv.

Astrid - Gumman vore jättekul att komma ut till dig en sväng nästa vecka, vi får tala om det då!

31 maj - Jag tyckte huset såg såå fint ut och perfekt att testa och se om man trivs i hus osv.
    Kul att det kändes bra när du var där hoppas m2b känner lika.

Barba - 4 meter what a dream, du får nog tala med Stenbruden hon designar ju kök Härligt att planera allt sånt nu

Idag skall jag se om jag & jonas kan gå iväg och simma, vi har ju sagt att vi skall göra det tillsammans.

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Långserud - Välkommen hem vi ivll ju höra llt sen, inte kul att bli sjuk på planet då alla symptom känns 10 gånger värre. Men snart är det helg!

Astrid- Gus så skönt med att få flytta till nytt och fräscht ni kommer att älska första tiden i ert hem, jag och Jonas gick runt och små fnittrade hela tiden, samt att vi fick ropa på varandra och fråga vilken vånigsplan man var på

Grund- JApp det blev simmning med min underbara man, jag simmade bara 600 m, men känndes så skönt!!

mrsd- Vad gör du nu för tiden?

Tjejer idag skall vi se våra bilder från fotografen!

• Amor Eterno

Halloj tjejer!!

Nu har jag lagt in lite bilder i galleriet!! De blev såååå vackra om jag får säga det själv, vi fick 160 kort, men måste tala med henne imorogn då de sista 10 korten får vi ej upp på datorn.. Konstigt!!

Astrid - Jag vet hur det är gumman stå på dig!!! Såg till att du inte gillar det, behöver du hjälp så finns jag här puss på dig!

Skall sova nu... Puss & Kram

• Amor Eterno

Halloj tjejer!!

Snart ivåg till jobbet snabbt in och säger hej!! På jobbet har vi ganska mycket nu, vi flyttar till nya lokaler i gårda nästa vecka så nu är det lite rörigt!!

Astrid - Skönt att du fick hjälp!! Säg till omdu behöver något mer vi har ju 2 bilar här hemma

Fredag och ikväll blir det tacos hos oss hmmmm längtar!

• Amor Eterno

Hej tjejer!!

Tack, vi kände oss sååå glada & lyckliga och det syns på korten tycker jag!

Ja har även lite nyheter! Vi kommer nämligen att få en trådbebis till Japp jag & Jonas blir föräldrar snart, gick till läkarn/barnmorskan idag och vi är i v.12 så runt 10 april skall vi få en liten bebis!

Jag ville vänta fram tills faro zonen var över, jag har mått bra bara lite illamående under v.6-10 och nu tröttheten som kommer runt 21 tiden varje kväll! Dock sa de att jag hade lågt blodtryck att det är ingen fara men även bidragande fakta till denna kroniska tröttheten.

Jag & Jonas är överlyckliga och alla mår bra!

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Aybee - Gumman jag förstår dig, våra vänner hade sitt 2 veckor innan vårt och gumman det var ingenting som var som vårt bröllop tyckte jag... Jag håller med de andra som säger att ditt kommer ju att bli mycket bättre!!!! Det vet du!

Jag tror att du är mer ledsen att de medvetet höll detta bakom din rygg..som om du skulle göra värsta scenen om du fick reda på det! Det kanske är det som gör dig mest ledsen.. Gumman titta framåt och du vet att BT tjejerna finns här för att hjälpa dig med allt möjligt!!! Gumman en Bamse kram från mig!

Astrid - Vad skönt att allt gick bra, jag tittar förbi denna veckan Puss på er.

Tack alla för hälsningarna vi är ju så glada.

• Amor Eterno

God morogon tjejer!!

Igår var underbart väder med fika på altanen, och våra föräldrar var där. Jonas sa att vi hade ett tillkännagivande och sa att vii skulle bli föräldrar.. Våra mammor skrek och skrattade, det blev kram kalas och gråt! Så härlig reaktion tyckte vi. De och vi blev /är så lyckliga... Sedan visade vi bröllopskorten och njöt av dagen!!

För mig går det att fika både idag och på Onsdag min Jonas är iväg hela veckan på mässa i Tyskland.

• Amor Eterno

jo min mor misstänkte såklart henne går det ju inte att lura Men inte de andra

Astrid - Jag slutar kl.16.30 idag om du vill kan vi ses jag skall åka till min mor efteråt så då åker vi samma väg md spårvagn

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Uppe tidigt skall iväg till jobbet nu!!!

Astrid - Tack för fikat igår Nu blir det ju lite barn snack

Idag skall det bli fint väder man jag kan inte undfå att gå med mina fina nya stövlar som jag köpte med Astrid igår

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5