Inlägg från: Amor Eterno |Visa alla inlägg
  • Amor Eterno

Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

God morgon mina mysiga tjejer!!

Tack så mycket för igår Atsrid och er alla, ni har ett toppen mysigt hem så väl planerad och fint!

Vi måste göra om det fler gånger vi går verkligen ihop..

Aybee och grund inatt drömde jag om amazing race och att vi var med hihihi detta för att vi pratade om det igår vid matbordet.

Min Jonas är hemma idag fortfarande superförkyld stackarn!!

Astrid - Ja vi måste fixa med filmen jag vill se resten och se den med Jonas såklart. Så glad att ni filmade tack å tusen tack igen!!

VArt såg ni Långseruds bilder?

• Amor Eterno

God morogon tjejer!!

Astrid - Hur gick det igår hos läkaren visst hade ni en tid igår?? Hoppas allt är bra med er?!

Min Jonas är fortfarande hemma och är sjuk stackarn igår tyckte jag synd om honom...

Idag är det jobb och sedan handla mat!!

• Amor Eterno

God morgon tjejer

Gud ja det var verkligen länge sedan vi träffades alla

Men känns som om vi varit vänner i 100 år som barba säger.

Barba - Hur går det med huset när blir det in flytt??

Idag har vi hälsokontroll på jobbet, skall till en läkare som tar prover osv.. Ganska kul och nyttigt känner jag.

Jag har ju lite lågt blodtryck nu känner av den lite då och då!!

Måste säga att igår var jag på Backaplan och handlade lite och sedan var jag tvungen att gå in på Babyproffsen herregud så mycket saker!!! Oj oj en värld av barnvagnar osv!

• Amor Eterno

Halloj tjejer!!

Barba - Som du känner till så är jag ingen hanverkare precis men dina idé låter super fint!!

Långserud - Hittade du någon hemsida som kunde framkalla bilder med 4 st på?? (Du vet vad jag menar
    Du var sååå fin på korten älskar korten med den lille hästen..

Grund - Vilken tur att du hittade halsbandet man blir ju tokig utav sånt!!

Aybee - Gud guman snart är det dags, säg till om du behöver hjälp med något??

Astrid - Snart är det dags gumman åhhh vad vi längtar redan!!

31 maj- Japp snart helg och vi åker till Stockholm för fotbolls fest

• Amor Eterno

Halloj!!

Vad härligt att du redan köper in nytt Barba
    Man kan ju inte hålla sig!!

Långserud - Skulle du kunna sms hemsidan eller om du har tid sätta in länken här? Hoppas du har en underbar helg i Luxemburg.. Vet du att det bor hur mycket portugiser där som helst!

• Amor Eterno

God morogn tjejer!!

Härligt med Fredag vad jag längtar till ikväll med mysig mat och härlig tid med min älskling!!

Aybee - Ni verkar ha allt under kontroll gud vad skönt!!

Clean cotton skall oxå inhandlas här nu

Ställer samma tjatiga fråga igen, ingen som känner till hemsidan som långserud har ?? Det är så man kan beställa tack kort med 4 små kort i 1??

Måste ta tag i det nu känner jag!

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Haft en jättetrevlig helg i stockholm och igår var det fullt upp med jobb och hemma, hängde upp gardiner och så vidare...

Har beställt lite tack kort på nätet från fotoquick får se hur de blir tog bara 2 st för att se först!!

Långserud - Tack för hemsidan tycker oxå det är mycket vitt!! Hade du kul i luxemburg?? Blev det någon shopping?

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Oxå fullt upp på jobbet och hemma har vi en hel del.

Astrid - Tack gumman för videon igen. Gullig du är som hjälper Långserud med bilderna.
    Jag mår bara bra magen börjar dyka upp nu och alla mina byxor och kjolar nu är upphängda i garderoben!! Igår var jag på H&M och köpte ett par mamma jeans och en kjol. Så nu känns det skönare

Vad spännande det måste kännas nu för er gumman?? Nu vill man bara att den skall komma ut inte sant??

Grund - Skall inboxa dig sedan gumman, men det går inte från denna datorn på jobbet!!! Blir hela tiden utloggad morr morr.

Aybee - Kom ihåg skriv upp allt som skall göras så inget glömms bort och glöm inte att vi hjälper till med allt
    Så spännande med klänningen
    Blir underbart att få se dig i den gumman.

• Amor Eterno

Hej tjejer!!

Grund - Vill oxå veta vilken matta och soffa det blir

Astrid - Nu har jag röstat, vad ni måste vara ängsliga nu? Gumman vad tänker du på nu?? Mycket på förlossningen eller?

Aybee - Gjorde du vigselprogrammen igår?

Långserud - 12 dec har vi Julbord på Fiskekrogen så tyvärr kan jag inte följa med!!!

31 maj - Härligt att det är färdigt nu!!! Nu får du allt vila upp dig.

Vad händer under helgen flickor??

Själv är jag själv idag då m2b skall på after work med vänner.

Lördag två kalas

Söndag - En sväng ut till Rörtången oh titta på min svägerska nya hus som byggs upp

• Amor Eterno

Halloj!!

Ja Grund fikar mer än gärna Eller vill du träffas en stund hos mig eller??

Barba - Jag har dina små vaser som vi fick låna utav dig!! De är där hemma
    Ta lite kort, det blir spännande att få se!!

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5