Inlägg från: Amor Eterno |Visa alla inlägg
  • Amor Eterno

Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

Hihihi astrid - Ja man blev lite orolig tänkte att vi talde om vilket dåligt område det har nu blivit runt biskop osv.. MAn börjar ju alltid att sväva iväg med tankarna.
    Aybee är underbar som alltid finns och hjälper till!

Som tur är så var du ju vid grannen och jag fick ett sms och kunde sedan somna igen

Idag jobbar vi fram till kl.12.00 sedan går ju datorerna ner vi flyttar imorogn till nya lokaler vid gårda, så imorogn börjar jag bara kl.14.00

När skall vi träffas för fka imorgon tjejer?

• Amor Eterno

Halloj tjejer!!

Börjar kl.14.00 idag vi har flyttat! Idag är det fika, kl.17.00 utanför condeco låter toppen! Dock är jag ed bara 1 timme skall på bio med min mor vi skall se Mamma Mia

• Amor Eterno

God morgon girls!!

Sitter på nya kontoret och vi bara stor njuter alla Såå himmla fint!

Tack tjejer för en underbar fika... Aybee,Grund och långserud!
    Så mysigt att vi träffades igen, märkte när jag gick hur mycket jag verkligen trivs med er tjejer finns inget jag inte kan säga till er det är otroligt vilken connection vi alla har fått!!!

Filmen var toppen Jag sjöng med som en tok alla som var där klappa händerna när den var slut!!!

Aybee - Säger som Långserud hoppas vi inte skrämde dig?? Säg bara till om du behöver hjälp!! Åh jag hoppas verkligen att de hittar ringen nu!!! Håller tummarna.

Imorgon kommer min baby men jag har lite kick off fest här på jobbet!

Nu är det fika time!! Kram på er.

• Amor Eterno

Halloj tjejer!!

Kul att se dig här Stenis, min fråga är som alla andras vad blir det för vovve???

Långserud - gud va gott det lätt, melon och parma!!

Lycka till imorogn Grund hoppas ni vinner! Håller tummarna.

Idag har jag berättat på jobbet om att jag är med barn alla blev glada Känns skönt att få sagt det nu!!

Vi får thai mat till lunch idag som jobbet bjuder på hmmm gott!!! Och sedan är det lite after work på Incontro ikväll dock inte så sent för min del!! Min älskaling har kommit hem idag med

Hoppas ni får en mysig fredag!! Kram på er

• Amor Eterno

31 maj - Så kul att du trivdes på vatten gympan, skall oxå göra det sen!!! .-)

Stenis åhhhhhhhhh sååå söta de är!!

Stenis - Så sant en valp är ju som ett barn men man får så mycket ifrån dem.. de blir verkligen ens bästa vän

Namn förslag: Eco, Elvir, Emy, Bambse, E-type hihihi skojar bara

Lycka till!!

Igår var vi på encontro på after work sååå trevligt men vid 8 tiden så blev det avfärd hem till min lilla baby som jag har saknat!

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Snart på väg ut ville titta in och säga hej!

Grattis Stjärnis på födelsedagen!

Aybee - Hur gick det med hans ring hitta de den??

Idag kommer de för att sätta upp fönstren så min Jonas sitter nu och väntar på dem så vi kan åka sedan till jobbet!

• Amor Eterno

God morgon ladies & babies!

Sitter å äter frukost och små ler för mig själv hur fint det är här hemma nu!!! Såååå fint och vilken skillnad speciellt vid entrén då allt blivit vit fönster och ny dörr!!!

31 maj - Härligt att få lyssna på hjärtat tror att man känner att det blir mer verkligt då!!

Idag skall vi till Barnmorskan och göra ett KUBB test mot Downs Syndrom är det osv. Så då ser vi ju lille bebisen igen

• Amor Eterno

Astrid - Läste precis blogen och fick tårar och ryste till! Hoppas ni tar det bra och ni skall se att bebisen har det bra där inne!! Kan inte föreställa mig hur ni hade det!! Men ger er en stor underbar kram ifrån Familjen Piskorowski!

Som såklart är med på Söndag:

Fika-Brunch i Lilleby
    Söndag 5 Oktober
    Astriden + M
    Långse
    Maj + M
    AyBee + M + virvelvinden A
    Amor + J

• Amor Eterno

Halloj tjejer!!

Lite annonym har man varit känner jag!! Men igår hade vi inget som fungerade här på jobbet!

Aybee - Kul att ringeen är beställd Man blir så lycklig det är ett stor sak som blir avklarad
    Jag skall ta med underkjolen på söndag

Astrid - Vi kommer på söndag och tar med datan så vi får över filmen Jag hade tänkt ta med mig lite små piroger och lite portugisisk tilltugg om det går bra för er??

Vilken tid skall vi komma?

Grund - Mãnana de har bra after work vi var där några gånger.
    Då har du besökt shopping meckan nu och är invigd Själv skall jag ta med Jonas någon gång November/December!

31 maj - Jobbigt med så mycket på jobbet hoppas det underlättar snart.

idag skall vi på bio kl.21 se på den nya med Robert de Niro & Al Pacino får se om den är bra?? Innan blir det lite mat på Danilo Ni vet att aptiten börjar bli större nu känner jag!

Imorgon är det Dop kl. 13.00 och på kvällen ta det lungt!

Söndag mysigt med er hos Astrid

• Amor Eterno

God morgon mina mysiga tjejer!!

Tack så mycket för igår Atsrid och er alla, ni har ett toppen mysigt hem så väl planerad och fint!

Vi måste göra om det fler gånger vi går verkligen ihop..

Aybee och grund inatt drömde jag om amazing race och att vi var med hihihi detta för att vi pratade om det igår vid matbordet.

Min Jonas är hemma idag fortfarande superförkyld stackarn!!

Astrid - Ja vi måste fixa med filmen jag vill se resten och se den med Jonas såklart. Så glad att ni filmade tack å tusen tack igen!!

Vart såg ni Långseruds bilder?

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5