• mrsD

Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

• Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • Grund

Godmorgon alla sötisar!

Astriden: vad tråkigt att det sket sig Förstår att det känns segt. Men du verkar redan inställd på att fixa det nästa gång så det kommer säkert gå bra då.

H hade med sig en bild hem som hans mamma skrivit ut i A4. Det var den där när slöjan låg fram över ena axeln (Astriden, Aybee och 31 maj vet) och den var faktiskt riktigt fin när den blev förstorad för då ser man liksom klänningen genom slöjan. Ibland känns det lite bättre med bilderna trots allt...

Val, du måste lägga ut bilderna när du får dem för det verkar riktigt häftigt.

31maj, vad mysigt med pyjamasparty

Igår shoppade jag en jeanskjol. Har letat efter en snyggare jeanskjol som jag kan ha till jobbet och hittade en HenriLloyd igår. Alltid kluven att handla kläder nu när vi renoverar men ville verkligen ha den. När jag kom hem satt larmet kvar mitt bak så jag kunde inte använda den idag

• Astriden

Åh, tack gulliga m
    länk till hemnet?

• Amor Eterno

Halloj tjejer!!

Val - Skulle vara roligt att få se bilderna sen hur det blev, tur att ni slapp betala... Sånt gillar vi!

Astrid - Upp med hakan jag missa första uppkörning jag med..grät floder men sedan var jag ännu mer koncentrerad och fick den

Grund - Kul med nya kläder vet hur det känns nu när man har hus tänker man två gånger men visst måste man unna sig!!

Barba - Hoppas allt gich/går bra med det nya hus köpet

Aybee hänger på ditt schema

V 39 Fika

Mån
    AyBee
    Amor

Ons
    AyBee
    Amor

• valkyriana

Hej.
    Har lagt in lite bilder från smakprovet vi fick idag! Me like!

• 31 maj 2008

Häftiga bilder, Valkyriana! Var det konstigt att ha på sig klänningen igen?

• AyBee

Hej tjejer

Jag har häcken full både på jobbet och men en trotsig son hemma så jag är helt slut. Tittar in men orkar inte kommentera allt. Men lite kan jag flika in nu på lunchrasten...

Den första bilden var absolut bäst, Val

Astriden - Attans då. Skön inställning har du iaf. När blir nästa försök på båda sakerna?

31 maj - lycka till med husvisningen idag. Håller tummarna!!

Amor - då är vi 2 iaf

• Grund

V 39 Fika

Mån
    AyBee
    Amor
    Grund

Ons
    AyBee
    Amor
    Grund

val; riktigt coolt!! Vill se mer!!

31 maj: Jag tyckte det var superfint, vitt och fräscht!!! Å ett litet rosa rum också Kanske kommer passa perfekt.

• 31 maj 2008

Ja, vi tycker huset är fint, men är ändå väldigt veliga - ska vi vända på att drömhuset kommer ut, eller bygga? Eller köpa ett sånt här för att känna efter, och sen bygga medan vi bor där, eller vad vill vi...? Något veliga... Men man kan ju alltid titta.

• valkyriana

31 Maj - Huset är jättefint! Härligt uterum, fint kök, underbart rosa rum till en eventuell liten prinsessa...
    Kändes helt annorlunda att ha på sig klänningen nu. Då vi gifte oss kändes det magiskt att sätta på sig den.

Astriden... F*n också, men det är som du säger upp på hästen igen. Det gagnar dig inte ändå att deppa ihop eller bli arg. Du får inget körkort för det.
    Lycka till nästa gång, eller break a legg...
    Jasså ni är grannar Får man inget special price då?

Grund Härligt med nya kläder... Jag har åkt på två (nästan) helt obefogade p-böter på mindre än en vecka. Totalt 1100... Kunde köpt mycket fint för det Istället har jag två äckliga fakturor...

Aybee- Du behöver lite lugn och ro. Fullt upp med allt bröllop jobb och trotsigt barn. Kramar från mig

Amor Hur är det med dig? Du har varit fru i en halv månad nu Hur går det då du presenterar dig. Jag säger fel 30% av gångerna. Det blir lite bättre för varje vecka.

Längtar tills vi får resten av bilderna, de är såååå häftiga. Hon är ju så duktig.

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5