Inlägg från: GladaEmma |Visa alla inlägg
  • GladaEmma

(KLICK: 688)Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 3

Jag ska försöka komma ihåg att ta ett foto på den...har den bara i löspapper nu - har inte ens klistrat ihop den än =) Men det ska jag fixa! Tänkte göra programmen i samma princip som inbjudningarna sen...

Ja NY ska bli så himla kul. Mejlade min m2b för en stund sen att vi sitter på planet om 5 veckor *ler stoooort*

• GladaEmma

Detta året var mässan i februari så jag kan tänka mig att det kommer vara någon gång där runtom nästa år oxå...

• GladaEmma

Mässan är 31/1-1/2...står i artikeln =) www.webfinanser.com/nyheter/

länken blev nog lite konstig förra gången

Ratwoman76 skrev 2008-08-27 13:37:27 följande:
    Hmm det måste vara jag som är lite korkad här ;) men jag förstår inte vad du menar. jag har varit inne på sidan men jag hittar inget ang bröllopsmässan nästa gång/år
  • GladaEmma

Själv var jag på Palmdesign förra veckan och gillade stället. Hon får in nya kollektionen i oktober. Klänningen bör beställas november/december om man gifter sig i maj...

• GladaEmma

Hon sa att det kan ta några månader att få sytt klänningen om den inte fanns i lager och sen vill hon själv ha lite tid om man behöver ändra något på den...

Vet inte om det fanns många, men jag såg att hon hade några i alla fall. Nu var det ju slutklämmen på höstens kollektion så det var ev lite utrensat oxå så...

• GladaEmma

Nejdå - absolut inte. Vi har satt 23/5 och har knappt börjat. Vi har typ bara bokat lokal och kyrka...resten återstår!

Ratwoman76 skrev 2008-08-27 14:22:21 följande:
    tror du att jag är för optimistisk när jag tror att vårat bröllop kan gå av stapeln senast i början av maj.
  • GladaEmma

Nä precis - hon var så trevlig och lättsam. Jag gillade inte alls Romantica tex som ligger bara en liten bit därifrån. Tyckte hon var lite otrevlig och jag fick vibbar från henne som sa "va - ska DU gifta dig...gifta dig när du inte ens kan ha storlek 44"... Hon kändes lite väl nedlåtande...

Helen och Johan skrev 2008-08-27 14:22:25 följande:

Jag kan ocksa rekommendera Palm Design, jag kopte namligen min klanning dar. Efter att ha provat nagra stycken, sa hittade jag "MIN" klanning och da var det inget att tveka om, sa jag slog till direkt, aven om brollopet inte ar forran i maj. Jag vet inte riktigt hur de har det med storlek 50, men bemotandet jag fick var valdigt trevligt och proffessionellt, inte alls "snobbigt" som jag tyvarr har kant av pa andra stallen.
  • GladaEmma

Lite så är det här oxå faktiskt. I höst ska vi bara spåna en massa!

Det viktiga här nere känns som lokalen - det är det svåraste...tyckte jag i alla fall...

• GladaEmma

tror man kan ha hur många man än vill...

Svar på tråden (KLICK: 688)Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 3