(KLICK: 688)Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 3
det finns en massa matnyttigt om tärnor och sånt här på BT tror jag... kolla i vänsterkanten...
det finns en massa matnyttigt om tärnor och sånt här på BT tror jag... kolla i vänsterkanten...
Låter härligt =)
Jag gillade Palmdesign i Malmö - i övrigt har jag inte många tips vad gäller klänning...
Jag ska göra våra inbjudningskort...ser verkligen fram emot det. Ska köpa papper nu i oktober och börja pyssla =)
Om ni vill ha något i Malmötrakten kan jag rekommendera Hemvärnsgården i Kyrkheddinge - där ska vi vara =)
Lillkotten
Hade ni det bra? Vi hade det alldeles underbart! Vilken stad!!! Bara måste tillbaka!!!
Vi var inne i Lund - tyckte det kändes lite rörigt att inte ha allt på samma ställe måste jag säga. Gillade Slagthuset betydligt mer. Jag gick mest dit för att träffa Karin på Palmdesign för jag vill köpa min klänning av henne och hon delade ju ut rabattkuponger =)
I morgon har jag tagit ledigt från jobb och ska köra upp till Atelé MB i Vinslöv och prova klänningar. Det är tydligen Sveriges största butik! Håll tummarna!
Jag gillar Nyströms Gastronomi...
T RO skrev 2008-10-23 08:48:33 följande:
Även Micke på Restaurang Hamn & Peppar är super!
Hamn&Peppar är billiga. Restaurangen ligger nere i Frihamnen och har jättebra luncher. Vi har även haft kick-off med jobb där. Dessutom är Micke supertrevlig!
Lillkotten
Vinslöv var helt okej. Provade ca 10 klänningar och fastnade för två stycken. Jag har dock lite ångest när det gäller beställandet. Jag går på Viktväktarna och det går bra än så länge. Fortsätter jag i denna takt så kommer jag nog minska iaf en, kanske två storlekar. Så ja - jag vill gärna vänta så länge som möjligt med att beställa klänningen så att den inte blir förstor, men vissa säger att man ska beställa den 6 månader innan... Suck - svårt.
Det är ganska stort, men jag trodde ändå det skulle vara ännu större av någon anledning. Jag bokade tid, men under den dryga timme jag var där var det inte en endaste som kom dit. Nu var jag ju iofs där en fredag kl 11, men ändå...
Lycka till på fredag!
Vi fick en av Palm när vi var i Lund...20% på klänning om man beställer under november. Tyckte inte heller mässan gav något direkt, Slagthuset var bättre arrangerad.
Priserna för H&P ligger på hemsidan. Bra bufféer för runt 150 p - det tycker jag är bra i alla fall. Det är gott om mat pp oxå!
T RO skrev 2008-10-27 12:12:55 följande:
Nädå de har "vanlig" mat oxå. =)
T RO skrev 2008-10-27 16:08:26 följande:
Hejsan tjejer
Hur går det för er?
Är det någon av er som varit hos Tekla i Malmö? Jag tänkte ta mig dit så snart som möjligt. Hur är priserna?
Jag tycker det är himla svårt att hitta klänning =( Jag trodde det skulle bli skitkul att leta klänning och att det skulle vara svårt att bestämma sig för vilken jag vill ha, men det är ju precis tvärtom. Jag vill ha en väldigt enkel klänning med en nederdel som inte "står ut" så mycket - hellre en tung nederdel som så att säga veckar sig. Det finns ju inte någonstans! Någon som sett en sådan? Tipsa gärna i så fall =)
Kram på er
Grattis Lillkotten. Gu så skönt det måste vara.
Med tung nederdel menar jag att man har ett tyg typ charmouse som så att säga veckar sig och slingrar sig runt benen så att den inte "står ut"...haha! Svårt att förklara!