Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

MulleNuh skrev 2008-10-07 16:14:03 följande:
    mm Oki! Det sjuka är att innan jag fick min son så var jag hos läkare. Jag hade inflamation i min ena äggledare och tydligen var den andra dålig, plus att jag haft en massa cystor i min livmoder. Läkaren trodde inte jag skulle kunna få barn! Jag blev heller aldrig gravid tills jag då blev gravid med sonen. Det var INTE planerat, men självklart vågade jag inte göra en abort eftersom jag fått mina odds av läkaren.Sen träffade jag min nuvarande. Och nu blir jag tydligen gravid bara han tittar på mig.Himla märkligt.
    Då finns det kanske hopp för en annan!!
    Har fått "stämpeln" PCO-S.....men mkt lätta symptomer (cystor på äggstockarna) så det "borde" inte vara några problem för oss.....får väl återkomma när vi verkligen försökt!

Det där med orgasmer....ja det kan vara svårt... hade typ bara upplevt 2 orgasmer innan jag träffade min blivande man......men han är helt fantastisk, dels i sig själv o dels i att han verkligen ger mig 100% o sätter mina behov i första hand o så får han mig att slappna av helt!!
    En bidragande orsak är också att jag TAR mina behov i första hand.....o sen bidrar det väl att jag är en kåt slyna osså! *asg* Nä men skämt o sido.....

MulleNhu...håller med dig....behöver avvänjas fr leksakerna ibland....men det är för att de är hjälpmedel o helt strålande när man är lite trött men ändå sugen....hjälper en bra på traven! Följdaktligen så kan man bli lite bekväm...som jag....o då åker leksakerna fram varje gång!
    Men de bästa orgasmerna är de leksaksfria....mina blir mkt starkare!

Mitt rekord är 6 orgasmer på en lekstund!! Man får kämpa lite!!
    Snittet brukar vara 2-3...
  • ingenjörsbruden
    MulleNuh skrev 2008-10-07 16:08:08 följande:
    Mmm ok.. Ja då är det kanske lite tidigt att känna nåt än! Känns märkligt att sitta och prata med er som VERKLIGEN vill vara gravida när jag själv inte vill.. Lite klyvet.
    Det är med skräckblandad förtjusning som iallfall jag vill vara gravid!
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2008-10-09 12:50:02 följande:
    Det värsta jag vet är när folk frågar :"Att inte NI skaffar en till då? Tycker ni inte att NN borde ha ett syskon?""Nej, men du borde ha en käftsmäll" har jag lust att svara då.
    *springer o hjälper till att puckla på idioten som frågar*!!!

Så svårt som ni har/haft det...så svårt räknar jag med att det blir för oss osså när vi nu startar bebisverkstaden.....
    Tycker därför att folk är synnerligen elaka/dumma/plumpa när de frågar efter bullar i ugnen......har faktiskt svarat med att vi inte har ngt på gång men att det då säkerligen kommer att bli jättesvårt.......så folk har slutat fråga efter sådana svar!! Som tur är för dem!!

Välkomna hit alla nya!! Trevligt att det skrivs så mkt här!!

Ragnelutta: Men är det inte väldigt tätt?!

Chamor: *hehehe* Ja man får vara lite envis o jobba lite för att nå många "O".....så sänggymnastik är def en träningsgren som passar mig!!
    Visst är denna tråden farlig!!! Bebissuget har blivit helt klart större sedan jag började denna tråden!!

Ankan80: Helt klart sanndröm!!

MulleNuh: *hahhha* Klart du inte ska lägga undan ägget...inte helt iallafall!! Märker du skillnad på "O" om du använder leksaker eller inte? Vad är det för ägg...hur funkar den?! *nyfiken i en strut*
    Hyr du ut bebisen per timme eller dag så att vi kan avskräckas?!

Tit: Ja kvalitéen på leksakerna varierar stort..... Beställa över internet har vi gjort.....jag fick så klart bestämma!!
    20 sek måste def vara ett rekord!!

MLHM: Ja bara kör på...blir det så blir det....tyvärr så är det ju inte så många dagar i månaden som man kan bli gravid så kör så det ryker!! Vi tänker osså börja försöka nu 2 mån innan bröllopet....blir det så blir det......har vi inte lyckats innan bröllopet så får vi hjälp direkt när vi kommer hem!! ÄR inskriven på privat gyn.mott o fått diagnosen PCO-S, så det känns skönt att backupen finns redo!
  • ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2008-10-09 15:19:27 följande:
    Jag kommer nog försöka ha 2 eller 3 år mellan mina 2 barn. Om ödet vill som jag .
    Vill vi osså!!
  • ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2008-10-09 15:22:12 följande:
    man blir ju inte yngre ....ho ho ho
    Det hade varit perfekt att kunna låsa sin ålder.....
    För yngre skulle jag inte vilja bli!!!
  • ingenjörsbruden
    ugla skrev 2008-10-09 15:28:24 följande:
    Tur att vårt bröllop var den 20 sep för nu hade ja aldrig kommit i klänningen är nu i vecka 13 o magen putar rejält.
    Va härligt!!!O GRATTIS!!

Chamor: mulatt-tvillingar...... Din man lär blir väldigt förvånad vid förlossningen!!
    Men varför vill så många ha tvillingar???!!?! Jag tänker bara...tvillingar=dubbelt jobb, svårt att hinna med osv o inte får du extra hjälp från kommunen...knappt man får det ens om man får trillingar......

....vart barn ska ha sin tid, tycker jag!!
  • ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2008-10-10 09:40:11 följande:
    Undrar om det kommer kännas konstigt när det rör sig i magen.Tänk i slutet av graviditeten. Alien 6 ...hehe
    Urk...tänker på "V"serien.....där var en tjej som fick barn med en alien...barnet så normalt ut men sen räckte den ut en reptiltunga!!! Inte bra att titta på sånt som barn!!

Någon som tittat på "Fringe"....det är snabbjäst det!!! *huvaligen*

Har beräknad ÄL till nästa helg.....så det blir till att köra hårt i veckan som kommer!!
  • ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2008-10-14 11:18:48 följande:
    BIM på lördag, hoppas hoppas....
    O va spännande!!!! Håller tummen för dig!!

Ankan80: Ska du grav.testa på måndag? Spännande!!!

Godisråttan: de där jäkla indianerna..... MEN det kan ju vara en mindre blödning som uppstår när ägget fäster.....jag håller tummen för dig med!!!

I går gjorde vi vårt första bebisförsök.....har beräknad ÄL till helgen....men igår hade jag väldigt ont i min högra äggstock...som försvann på kvällen....så vi tänkte att det var lika bra att börja medigenast!
    M2b hade nästan hunnit somna när jag hoppade på honom!! Vågade nog inte protestera......Han har det hårt!!
  • ingenjörsbruden
    MulleNuh skrev 2008-10-14 13:27:12 följande:
    haha jag minns när jag försökte få min nr 2! Tror jag var testnarkoman!! GUD va jag köpte gravtest!! Blev tvungen att byta apotek till slut!!
    Jag måste nog osså snart byta apotekt....köper mkt glidmedel......t att ha i håret!! Men det har jag inte vågat säga till apotekstanterna!! *asg*

Godisråttan: Chansen finns def!! Har för mig att det kan uppstå en blödning när ägget fäster på livmoderväggen.....
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3