Jag hade skrivit vår förlovningsberättelse i min blogg, men jag lägger in inlägget här också
Det blev inte precis som vi hade tänkt oss, men det blev världens mysigaste i alla fall!
Det regnade lite lätt så vi gick inte ut på vår planerade picknick.
Men vi åt mitt bröd och hade gjort en sallad. Hade en ostbricka med creme bonjour oliv, brie och vit mögelost, olika sorters kex, vindruvor och choklad.
Vårt mousserande vin var mycket gott också!
Efter vår brunch så plockade vi undan efter oss och sedan gick vi och tittade på Mamma Mia!, den filmen var otroligt bra, riktigt mysig och jag rekomenderar den varmt!
Efter filmen så gick vi till restaurangen, jag beställde TAGLIATELLE MED RUCCOLAPESTO, TOMAT OCH
LAGRAD FÅROST MED SVARTPEPPAR, Robin beställde PASTA MED ÖKT SIDFLÄSK, ÄGG, VITLÖK, PARMESAN OCH PECORINOOST. Vi beställde även en varsin TOMAT OCH MOZZARELLA SALLAD och en flaska Lambrusco Reggiano(emilia-romagna). RIKTIGT ASGOTT!
Sedan blev det Batman - The Dark Knight, den var helt värt pengarna, men det blev så varmt i biosalongen så jag behövde gå ut en sväng och ta lite luft.
Efter filmen så gick vi hem till min lägenhet, pratade lite och mös, efter tolvslaget så trädde vi på varandra våra ringar och sedan blev det sängdax...