• Svar på tråden Göteborgsbrudar Del:3
  • Mizty

God morgon!!

Jodå nu är jag hippad Det blev samma dag för oss båda som jag misstänkte! Jag togs i sängen Hade ju det på känn så jag hade ställt klockan men dom kom tidigare än vad jag trodde På eftermiddagen möttes vi upp med killarna & spelade laserdoom & hade 5-kamp med sumobrottning (i stora dräkter) m.m. Efter det fick vi basta på deras relaxavd, där det blev e del tävlingar m.m. Ja det hände en massa kul under dagen & kvällen! Det var en SKITROLIG dag

Åh vad härligt Bartan!! Längtar till vår resa nu oxå.

• Ajjse

Vad härligt att dagen blev lyckad Mizty! Nu kan du slappna av, för du har väl ingenting annat att tänka på innan bröllopet..

• Mizty

Troll1 - Tack

Ajjse - Oh nä... inget annat

Är alla lika stressade så här innan bröllopet som jag är!? Har ju massor av saker som inte är klara. Ingen sömmerska, inga underkläder, ingen underkjol, inget färdigt festhäfte, gästokne ska göras, kyrkohäftet ska göras m.m. m.m. m.m.

• Ajjse

Ingen underkjol? Vad är det för någon du behöver? Jag har en i tyll från Lilly, du får gärna låna den om du vill.

Mizty skrev 2008-10-20 16:08:57 följande:
    Troll1 - Tack Ajjse - Oh nä... inget annat Är alla lika stressade så här innan bröllopet som jag är!? Har ju massor av saker som inte är klara. Ingen sömmerska, inga underkläder, ingen underkjol, inget färdigt festhäfte, gästokne ska göras, kyrkohäftet ska göras m.m. m.m. m.m.
  • Troll1

Mizty: Jooodå! Jisses, men jag fattar inte nu allt jag gjorde, har väl förträngt lite... Köp boken på Wettergrens! Den är jättefin och kostar bara 119:-. Det finns gränser hur mkt man kan göra. Kalkera mitt festhäfte.

• Mizty

Troll1 - Vad för bok? Gästbok eller? Ja ditt festhäfte är till STOR hjälp

gästokne = gästbok

Ajjse - Vad för tyllkjol? Är det mycket vidd i den? Behöver en i storlek 3 ringar! Lånar väldigt gärna om det går

• Troll1

Mizty: Jo, jag menar gästokne. Hahahahaha! Den är vit, spiralbunden och har förtryckta sidor mm. Du kan även fylla i presenter osv mm. Jättebra och billig!

• Ajjse

Jag tror att min kjol är något liknande en med tre ringar. Det är en del vidd i den. Jag har försökt att hitta en bild på nätet, det fanns när jag köpte min men nu har de bytt bilder.. Vi får träffas så att du får titta på den! Du får gärna låna den!

Mizty skrev 2008-10-21 09:52:10 följande:
    Ajjse - Vad för tyllkjol? Är det mycket vidd i den? Behöver en i storlek 3 ringar! Lånar väldigt gärna om det går
  • Ajjse

oj, här händer det inte mycket.. har en stund över och passar på att titta in här.

Svar på tråden Göteborgsbrudar Del:3