• Svar på tråden Göteborgsbrudar Del:3
  • bartan

Nej, inte mycket till action här. Jag tar det lugnt nu ett par dagar då jag åker imorgon. Hoppas ni finns kvar här efter att jag kommit hem.
    Jag och gabben tar en extra glass för er

• Troll1

Bartan: Ha en häääärlig resa!

Hur går det för Mizty?

Hinns det med ngn träff?

• Mizty

Jag kan ses tisd, onsd & torsd. Tisdagen ska jag dock till face 18.45 för provsmink. Men det tar inte så himla lång tid om någon vill hänga på.

Hade ingen sömmerska nu ringde 2 st upp med 5 min mellanrum Ska träffa en i Kullavik den 4/11 & hämta den på fredagen Hoppas det blir rätt med en gång!

Ajjse - tackar för erbjudandet om underkjol Men jag köpte en sådan som jag provade under klänningen när jag köpte den. Men vi får väl ses så jag får klockan Kan du ses på stan nästa vecka kanske?

• Troll1

Nu är det väldigt lugnt här. Mizty, stressar du ihjäl dig?

Vet inte hur/om jag kan ses. N. arbetar som en iller ftf. Nytt projekt och svårt, så han är borta mkt. Kom gärna med förslag, så ska jag kolla här hemma.
    Hur är det med er andra?

Ajjse, vi ska träffa fotografen ngn dag. N har pratat med honom ang bilderna. Det blir säkert bra till slut. De är trevliga.

• Mizty

Jag ska till stan idag efter jobbet! Har några ärenden, kolla på underkläder bla & provsminket 18.45 så jag ses gärna!!

Kram

• frökenkräfta

Hej tråden,

nu är jag inne en sväng.

Mitzy, nu är det inte långt kvar !!!! Vi har vår bröllopsfest samma dag som ni gifter er så vi har en del också fast den mest nervösa delen är ju redan över för vår del. Nu blir det party. Håller också på med alla de där sista deltaljerna samtidigt som det är tokmycket på jobbet och det blir många timmar där...På torsdag ska jag ha planering med mina två värdinnor och se vad jag kan lägga ut på dem sista veckan

• Mizty

Hallå Nä verkligen inte långt kvar!! Börjar bli riktigt nervis nu... Men samtidigt känns det SÅ overkligt, man har ju planerat & drömt om detta i ett helt år & nu är det så nära Kan bara inte fatta att det nu är 10 dagar 7 tim & 32 min kvar till jag är fru

Låter bra med planeringsmöte! Hinner jag inte med dock så jag får no deligera på telefon i stället

frökenkräfta skrev 2008-10-28 21:29:13 följande:
    Hej tråden,nu är jag inne en sväng.Mitzy, nu är det inte långt kvar !!!! Vi har vår bröllopsfest samma dag som ni gifter er så vi har en del också fast den mest nervösa delen är ju redan över för vår del. Nu blir det party. Håller också på med alla de där sista deltaljerna samtidigt som det är tokmycket på jobbet och det blir många timmar där...På torsdag ska jag ha planering med mina två värdinnor och se vad jag kan lägga ut på dem sista veckan
  • Troll1

Hej på er!
    Hur gick det igår Mizty?
    Min son o hans tjej kom hit helt apropå i går kväll, så vi åt middag ihop. Det händer inte så ofta (tyvärr). Vi hade det jättemysigt, drack lite vin som var kvar från bröllopet och tittade på/skrattade åt bröllopskorten kompisarna tog.

• bartan

Hallå tjejer, då var man tillbaks i ett kallt och grått Sverige. Det är svårt att fatta att värmen bara är 3 timmar här ifrån.
    Vi gick upp kl. 6 igår och hade då 25 grader och några timmar senare hade det rasat ner till 4. Brrrr

Hur känns det för dig nu Mizty? Det är konstigt när det är över, vad ska man planera då?!

Svar på tråden Göteborgsbrudar Del:3