• Svar på tråden Göteborgsbrudar Del:3
  • bartan

Nej, inte mycket till action här. Jag tar det lugnt nu ett par dagar då jag åker imorgon. Hoppas ni finns kvar här efter att jag kommit hem.
    Jag och gabben tar en extra glass för er

• Troll1

Bartan: Ha en häääärlig resa!

Hur går det för Mizty?

Hinns det med ngn träff?

• Mizty

Jag kan ses tisd, onsd & torsd. Tisdagen ska jag dock till face 18.45 för provsmink. Men det tar inte så himla lång tid om någon vill hänga på.

Hade ingen sömmerska nu ringde 2 st upp med 5 min mellanrum Ska träffa en i Kullavik den 4/11 & hämta den på fredagen Hoppas det blir rätt med en gång!

Ajjse - tackar för erbjudandet om underkjol Men jag köpte en sådan som jag provade under klänningen när jag köpte den. Men vi får väl ses så jag får klockan Kan du ses på stan nästa vecka kanske?

• Troll1

Nu är det väldigt lugnt här. Mizty, stressar du ihjäl dig?

Vet inte hur/om jag kan ses. N. arbetar som en iller ftf. Nytt projekt och svårt, så han är borta mkt. Kom gärna med förslag, så ska jag kolla här hemma.
    Hur är det med er andra?

Ajjse, vi ska träffa fotografen ngn dag. N har pratat med honom ang bilderna. Det blir säkert bra till slut. De är trevliga.

• Mizty

Jag ska till stan idag efter jobbet! Har några ärenden, kolla på underkläder bla & provsminket 18.45 så jag ses gärna!!

Kram

• frökenkräfta

Hej tråden,

nu är jag inne en sväng.

Mitzy, nu är det inte långt kvar !!!! Vi har vår bröllopsfest samma dag som ni gifter er så vi har en del också fast den mest nervösa delen är ju redan över för vår del. Nu blir det party. Håller också på med alla de där sista deltaljerna samtidigt som det är tokmycket på jobbet och det blir många timmar där...På torsdag ska jag ha planering med mina två värdinnor och se vad jag kan lägga ut på dem sista veckan

• Mizty