• Svar på tråden Göteborgsbrudar Del:3
  • Troll1

Bartan: Det lät gött! Var någonstans var ni?
    Mizty: Hur går det? Vill du ha hjälp med ngt?
    Frökenkräfta: Hur går det för dig då?

• Ajjse

Mizty: Du måste få tillbaka din klocka!! Kan vi träffas i veckan? Annars kan jag svänga förbi dig och lämna den antingen på jobber eller hemma.

• Troll1

Men jisses, så lugnt här är. MIZTY!?? Hur går det?

• Mizty

Hej, hej!

Här är jag Ja här är verkligen öken... Vi har suttit framför datorn hela dagen & gjort festprogram. Tror det mesta börjar ramla på plats. Några saker kvar dock!

Troll1 - Tack snälla du! Inte som det ser ut just nu Börjar tro att vi tro detta projekt i land Har snott mycket från ert häfte!!

Ajjse - Hinner inte ses i veckan. Men jag bor i Tuve & jobbar på Ringön. Har du mitt nr?

Efter mitt bröllop MÅSTE vi ses!!

Kramizar

• Troll1

Mizty: Jag ska minsann se dig på er stora dag!
    Hu, så mkt godis o skit jag äter nu. Vågar INTE väga mig och jeansen sitter tajt igen. Varför kan jag inte låta det vara? Är helt galen nu, kan äta vadsomhelst...

• bartan

Hallå på er!
    Man skulle kunna tro att det redan var jul då ingen tycks vara kvar här inne. Förutom tre trogna "nissar".

Troll1; Det är lätt att börja äta igen efter bröllopet då man inte har något mål längre.

Mizty; skrik på oss om det är något som du behöver hjälp med.
    När var det dags för din resa?? Minnet bra men kort

• Troll1

Kul att se en liten Nissa här inne.
    Jo det där sötsuget har satt sig fast, går som en knarkare här hemma på em/kvällen. Huva!

• fru Trul

Kikar förbi å vinkar, jag har inte varit inne på ett tag men det är för mycket runt mig nu... Just nu har jag inte lust med någonting, bläää för vintern.

Hur känns det nu Mizty, det börjar ju närma sig nu?

Troll1 hur gick det med den där röntgen grejjen?

Kram en trött fru Trul

• Troll1

Fru Trul: 13 nov "smäller det".
    Hoppas att du piggnar till snart igen. Tröck i dig Gingseng eller Mivitotal, borde göra susen.

• Mizty

Hello girls!!

Kul att se så många här igen

Bartan - Vi åker den 15/11. Ska bli underbart!

Trul - Hoppas oxå att du piggar på dig snart Hur går det med er planering?

Troll1 - Kul att du kommer Gör något tecken om buketten är för högt upp eller jag går för fort

Kramizar

Svar på tråden Göteborgsbrudar Del:3