miss u skrev 2008-11-07 07:05:13 följande:
Tessisen: Jättefina trycksaker! Riktigt kul att få se hur andra gör. Våra kommer bli hela olika varandra. Inte för det har så stor betydelse eftersom ingen av våra gäster kommer få se bådas trycksaker, men ändå. Barret: Tack för tipset om dubbelhäftande tejp. Ska nog köpa på mig ett par rullar i morgon när jag ändå är i krokarna. Lär ju bli rusning dit nu när du avslöjat att det är billigast där. Moongirl: Jag köpte lite testpapper på Tiimari. Köpte 4 st A4 för 10 kr. Tycker jag är helt okej pris. Vad kostar det på Panduro? Hör gärna av dig när du kollat upp tårtan i Hallsta. Ska kolla med Hamncafét om dom har nåt tips på ställe man kan beställa tårta på. Hoppas hon hör av sig idag. Sa att hon skulle höra av sig under veckan.Jag ska till Willys i morgon. Hoppas att det finns läsk kvar och att det är bra datum på det. Annars lär det säkert dyka upp såna erbjudande senare. Tror att erbjudandet gäller fram till söndag. Man fick nå reklamblad i måndags om du har fått det.Vet du hur länge Ruths har öppet på vardagar?Jag tycker fika på onsdag blir bra. Jag kan komma till Bredbar runt kl 16-16:
30.Nu är sambon på väg till Tyskland. Sa hejdå kl halv 4 i morse. Får se vad han kommer hem med i morgon.
Hej, hej!
Var du iväg till Willys och köpte en platta läsk?
Ruths har öppet till kl 18 på vardagar. Ska ni dit och prova kläder, du och din sambo? Jag tycker att ni kan göra det
Det är lite olika priser på papper på Panduro. Jag köpte t.ex transparanta papper som vi ska till inbjudningstexten och det kostade 52 kr för 10 st A4. Jag tror det kostade 52 kr i alla fall
Jag köpte även lösa A4 papper för att ha till test-inbjudningskorten och de kostade 9 kr/st. Det var lite tjockare papper, lite åt kartong-hållet.