• Igia

September 2009

Hej!
    Här är en till som slår till 0909...

• Igia

Hej!

Vi började egentligen fundera för ett år sedan redan och det var tur det för det tog oss ett år att hitta lokal
    Så nu känns det bra och kan börja funderar på allt annat

• Igia

Hur går det för oss september -09.

Vad har ni gjort och vad är det nästa ni planerar för?

• Igia

TesshjärtaFred

Ååå vad roligt att ni ska vara på rockelstad. Vi hade fundering på det men vi blev så många att det blev svårt med övernattning. Vilket datum har ni?
    Är ni från Sparreholm el trakten där i kring?

PS hur gör du för att klistra in det någon annan skrivit i en liten ruta i din?

• Igia
    Timba skrev 2008-09-05 11:38:08 följande:
    .Förstog du, eller förklarar jag knepigt?
    Tack, det gjorde jag
  • Igia
    TesshjärtaFred skrev 2008-09-05 16:34:42 följande:
    Me and my: Hur gör man för att göra sån där smiley i texten? som sagt, exakt ett år kvar i dag!
    Först : sedan - och sist ) fast de ska sitta ihop

Förstod???
  • Igia

Hej!

Vi har bokat lokal, pratat med tärnor och värdpar. Sen har jag pratat med min mamma och svärmor om att hjälpa mig sy dukar...
    Men mkt är kvar

ElinDLB skrev 2008-09-09 13:37:00 följande:
    Wohoo=) Har letat efter en tråd för september nästa år! på fredag är det exakt ett år kvar tills den stora dagen! Hur långt har ni kommit i planeringen?Själv har jag bokat kyrka och präst letar just nu efter en lokal, känns som man har gjort så lite fortfarande men har massor av ideer =)
  • Igia
    Lillamiraklet skrev 2008-09-12 15:42:27 följande:
    Jag tjuvstartar lite i denna tråd, för jag har inte fått mitt frieri ännu ens men vet att det blir bröllop i september nästa år Närmare bestämt den 19:e...Har sparat till våra förlovningsringar och planerat en hel del. Har Gaaaanska mycket klart redan. Så ni som får höra att ni är ute i FÖR god tid och borde lugna er lite, gissa vad vi höra som inte ens förlovat oss... haha.Hoppas få återkomma och berätta om hans frieri inom ett par veckor.//M
    Spännande!
  • Igia

Vi har ett färgtema fast det är nog inte särskilt höstigt... Vi kommer ha svart, blått och silver. Jag ville först ha ett vinterbröllop men inte min blivande så det blev sensommar/höst vilket det nu är . Så då kör vi på lite "vinterfärger" istället.

Svar på tråden September 2009