September 2009
Väldigt söta!
Väldigt söta!
Tycker det är bra att ni skriver hur långt ni kommit. Då kan jag se vad det är jag kanske ska börja fundera på...
Jag ska jobba natt i helgen, så det blir mest sova på dgr och sen ska jag fixa det sista med lokalen på söndag.
Tycker det låter dyrt att ni inte får alla bilder högupplösta på DVD. Hur stora är de 30 högupplösta bilderna? Men som min sambo säger så får man vad man betalar för... Alltså så får ni nog väldigt bra bilder!!!
Det är väl ett bra pris...?
Jag vet inte... Vad har du gjort? Du kanske har skrivit det nånstans förut men men...
Den 31/10 ska vi träffa fotograf, cateringfirma och kolla in kyrkorna vi prel. bokat.
Pratade med catering igår och de har massor av dekoration och sånt i olika färger som man får låna gratis. Det bästa var att de hade massor i vårt färgtema Så vi behöver förmodligen inte köpa nåt sånt, mkt glad! Sparar vi ngr slantar på det!!
Du verkar ha koll på det mesta Sen finns ju en sån planeringsguide här på BT med lite grejer så där som man får lite tips på...
Annars som Myand erlend säger med brudfölje, toastmasters och sånt
Vi hade oxå problem till en början och hakade upp oss på att det skulle vara vissa personer när jag en morgon bara vaknade och kom på vem det skulle vara. Så skönt. Han är tyvätt inte tillfrågad än men hoppas på ett jasvar.
Idag har jag börjat på diet. Så enligt schemat ska jag ha gått ner 10kg om fyra veckor Vi får väl se hur det går med det...
Kram på er!
Vad roligt!
Grattis! Det är ju nästan det viktigaste vad som minskar i midjan och inte på vågen.