September 2009
Vi ska dansa vals, men jag tror det blir mer åt wienervals hållet.
Vi ska dansa vals, men jag tror det blir mer åt wienervals hållet.
Tänkte att min pappa ska lära min sambo dansa. Jag har dansat i hela mitt liv så jag har lite höga krav på blivande Stackarn...
Låt har vi inte kommit på än. Det blir nog en som mannen tycker är enkel att dansa till utan att vi behöver räkna...
Vi har en budget på 120 000kr men då har vi budgeterat för en lokalkostnad på 20 000 som bara blev 3500 så vi ligger lite plus just nu
Ang ring så kommer jag att beställa min via nätet men hoppas få åka upp och prova den innan. De har bara butik i Härnösand men vi köpte våra förlovningsringar från de och då provade vi inte inna. Blev så nöjd ändå!!
Ja, det tyckte vi oxå
Ni köper ett helt paket el?
Vi tittade på det oxå först. Var väldigt sugna på det men vi blir för många gäster så det var så svårt med boende till alla.
Ni kommer att få det kanon där!
Lite så kände vi oxå. Nu får vi hysa in de på hotell istället. Men det verkar inte som om det är något problem..
Verkar som ni verkligen har hittat nåt som funkar för er! Undrar om jag skulle få samma respons från min blivande... När vi åker till sundsvall så blir det lite av möten för oss oxå fast på sådär tre-fyra dagar istället. Då ska vi hinna med så mkt som möjligt när vi är där... Men det har faktiskt funkat bra såhär långt. Hoppas det håller in i mål oxå
Spännande.
Har ni kommit så långt som till tårta? Vi har börjat fundera. Vill gärna ha minitårtor men har visserligen bara fått ett pris än sålänge och det var 48:- biten och det var lite dyrt tycker jag...
Vad roligt!
Vad fick ni betala för den?
Vi har funderat på de oxå. Har du nån bild på den? Nyfiken... Han skulle vilja ha en Nehru men det måste de väl kunna sy väl?
Det ska jag göra. Tack ändå!
MyandErlend:
Får man vara så fraäck och fråga vilka andra valslåtar ni välde mella?. Har så svårt att komma på vilka som går i 3/4takt och gillade verkligen era som ni ska ha...
Tack. Du kan skicka den när du har den.
Jag föstår vad du menar. Är en danstjej
Vi skickar inte heller ngr save the date... Vet inte heller när man skickar de...
Härligt!
Själv har varit och kört ett fys- pass och sitter nu på jobbet. Nån ny energi ser jag inte röken av