Inlägg från: TesshjärtaFred |Visa alla inlägg
  • TesshjärtaFred

September 2009

Har hittat trådar för augusti 2009, men inte sett någon för september.
    Så, alla septemberbrudar, här pratar vi om våra bröllop och allt som rör det.
    Välkommen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 10:47
    Vi som gifter oss i September 09:
    5 september: TesshjärtaFred (Rockelstad slott), me and my, ronney (Borås), Prinsessa K.
    12 september: ElinDLB, MyochErlend (Sunne).
    19 september: Lillamiraklet (Botkyrka), Timba, Tösabita (Uddevalla), Igia (Sundsvall).
    26 september: alltidvi.

Ni som känner inte är med på listan, inboxa mig så fixar jag.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-13 15:28
    5 september: september2009bröllop (hette tidigare Ronney)
    9 september: yasmineback (Las Vegas)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-15 22:24
    9 september: 2009NewYork (New York)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-19 19:46
    9 september: Frittan (New York)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-25 15:17
    9 september: NuevaYorke090909 (New York)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 13:26
    12 september: gosbruden (Västerås)

• Svar på tråden September 2009
  • TesshjärtaFred

Vi ska inte gifta oss i kyrkan utan på det slottet där vi har festen. Vi har liksom hela bröllopet där.
    Försök att ha lite is i magen. du får hänga på låset den dagen du kan börja boka, eller lite innan. *s* Tänk såhär, att om det inte går att boka innan oktober kan ingen annan heller göra det.

• TesshjärtaFred

ugla, så spännande! Var någonstans gifter ni er?

• TesshjärtaFred

Folk verkar ha olika uppfattning om det där. Skrev en annan tråd där jag undrade hur mycket folks partner hjälper till med planeringen och då blev jag dissad för att jag ville börja planera ett år i förväg.=/

• TesshjärtaFred

Lokalen är redan bokad. Som tur är...

• TesshjärtaFred

Jag tycker att det är skönt att börja planera lite smått iaf. Då hinner man tänka ordentligt hur man vill ha det osv. Och skulle man bli klar tidigare så gör väl det ingenting, då kan man ju luta sig tillbaka och slippa stressa på slutet.

• TesshjärtaFred
    Igia skrev 2008-09-04 11:43:33 följande:
    Hur går det för oss september -09.Vad har ni gjort och vad är det nästa ni planerar för?
    Vi har bokat Rockelstad slott för vigsel, fest och övernattning för gästerna. Det är ungefär det vi har gjort i praktiken. I mitt huvud är mycket mer klart. Har funderat ut en del angående dukning och sånt, vi har bestämt att vi ska ha egen musik med oss, inget band eller dj.
    Just det, budget och preliminär gästlista, men det var man ju i princip tvungen att göra innan vi bestämde ställe.
  • TesshjärtaFred

Igia: Vi har den femte september. Exakt ett år i dag!
    Jag kommer från Oxelösund, men vi bor i Sthlm. Men eftersom jag kommer från Södermanland känns det bra att vara där.

Me and my: Hur gör man för att göra sån där smiley i texten? som sagt, exakt ett år kvar i dag!

Svar på tråden September 2009