Mars 2009
Någon mer som slår till då?
Hur långt har ni kommit i planeringen? Tänkte det kunde vara lite kul att utbyta idéer och så, om det finns fler mars-brudar här!
Någon mer som slår till då?
Hur långt har ni kommit i planeringen? Tänkte det kunde vara lite kul att utbyta idéer och så, om det finns fler mars-brudar här!
Lugn, bara lugn. Vi påbörjade den "effektiva delen" av planeringen (dvs. boka, handla in saker osv.)först i januari 2008 och hann lugnt få ordning på allt till slutet av mars
Innan dess hade vi ju planerat massor i tankarna och pratat, pratat, pratat... så vi visste precis hur vi ville ha det, vilket ju underlättar
Nu hade vi iofs ett hemligt minibröllop men det var en hel del att boka o fixa runtomkring DEN DAGEN ändå.
Så ja. Jag tror att du nojar dig i onödan. Försök att slappna av o njuta av alla förberedelserna för rätt vad det är så är bröllopsdagen här! Och ja, jag vet, lättare sagt än gjort
Vill nu skrev 2008-09-10 21:33:57 följande:
T RO skrev 2008-09-12 13:35:07 följande:
Välkommen välkommen T RO!
Så april är ännu mer lågsäsong än mars?
Tror ni vi kan åberopa det för att få rabatter?? =)
Vill nu skrev 2008-09-14 09:08:07 följande:
Början av mars, har inte bestämt om det blir 7.e eller 14.e.
Ingen speciell anledning till datum mer än att det passar att ta lite semester där(inte för nära jul och inte för nära sommarsemester).
Jag ska beställa kinaklänning frå sheshoping. Vill ju hinna bli lite smalare så jag vet inte när jag ska beställa.
Välkommen, marsros!
Var gifter ni er, blir det borgerligt eller kyrkligt?
Hur långt har du kommit i planeringen?
Ps 14 mars är en kanondag!