December brudar
Ja, jag har ju det... Kan inte bestämma mig om jag ska ha tiara/diadem OCH hårnålar eller bara hårnålar. Och sen vilka jag ska ha..
Ja, jag har ju det... Kan inte bestämma mig om jag ska ha tiara/diadem OCH hårnålar eller bara hårnålar. Och sen vilka jag ska ha..
Jo, man vill ju visa klänningen när man har chansen! Därför jag tänkt ha långärmad klänning alt bolero. Får väl frysa ett tag då
Det är väl nackdelen antar jag... men man kan ju ändå att nån kan tänkas höra av sig och gratulera iaf? Visst, några av släktingarna som är bjudna har vi inte träffat så där jätteofta de senaste åren, men ändå Aja, det är iaf inte jag som ska ringa sen till de som inte osa i tid
Alla goda ting är tre skrev 2008-09-13 18:10:46 följande:
haha
Vill bara inte att det ska bli för mkt Funderar på att köpa både och, om det inte är så stor skillnad i pris, så får frisören bestämma sen
Alla goda ting är tre skrev 2008-09-13 18:14:11 följande:
Det är ju det som är grejen.. de fick ju save the date i början av året... men då hörde jag bara via pappa att de inte kunde bestämma redan då om de kunde komma...
Alla goda ting är tre skrev 2008-09-13 18:15:34 följande:
Man kan inte komma ihåg allt Tur hon kom ihåg att tacka och svara iaf
Alla goda ting är tre skrev 2008-09-13 18:26:47 följande:
gillar också det där med löven Men jag är lite orolig att det ska bli för mycket. Såg en bild på den i silver i senaste Bröllopsguiden, och det såg nästan lite mycket ut...
På sidan 49...
Trevlig middag! Ska nog vara lite social med han jag ska gifta mig med
Alla goda ting är tre skrev 2008-09-13 18:43:41 följande:
Jag skulle tycka att det vore jättekul att få fira en annorlunda julafton med att gå på bröllop. Men det kanske är skillnad om det finns många barn runt en... fast då kan de ju ha julklappsutdelning på morgonen istället
Vad kul att du ev ska ha din mammas klänning, vad är det för modell?
Det var ju alltid nåt Du tycker inte att det ser för mycket ut?
Alla goda ting är tre skrev 2008-09-14 18:14:10 följande:
Jag hade tänkt att ha ett litet halsband också, och det känns som det blir lite för mycket med både det och den tiaran... Men sen har du rätt, kanske blir för mycket med både tiaran och hårnålar. Hade tänkt hårnålar med en pärla på, tror de låg bredvid tiaran i mitt galleri.
Alla goda ting är tre skrev 2008-09-14 19:03:52 följande: